Nederlands > Levensvragen

Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.

<< < (2/8) > >>

Akasha:
Ieder zijn/haar mening,maarre ik ben je schat niet.  ;)

LPChip:
Het is inderdaad zo dat paranormaal en spiritueel 2 compleet verschillende dingen zijn. En inderdaad, ze worden vaak door elkaar gegooid.

Ik merk dit vaak als ik met mensen een gesprek over spiritualiteit begin. Zo'n gesprek gaat dan vaak zo:

Ik: Hou jij je bezig met het spirituele?
Ander: Hmm, niet echt. Ben er wel geintereseerd in, maar daar blijft het bij.
Ik: Wat versta jij dan onder het spirituele?
Ander: Nou, ik hou niet zo van het zweverige gedoe.
Ik: Dat dacht ik al. Veel mensen halen spiritueel en paranormaal door elkaar.
Ander: Wat is dan volgens jou spiritueel?
Ik: De zoektocht naar het zelf, en jezelf goed te leren kennen.
Ander: Ah okee, ja, dan hou ik me bezig met het spirituele.

:D

EDIT: Dit heb ik ook op dit forum terug laten komen door 2 " Wat is dat?" topics te maken en in de omschrijving te zetten dat ze verschillend zijn.

wouw:
İk denk ook niet dat iedereen paranormaal is, maar wel spiritueel kan zijn als ze het willen..

paranormaal kun je ook weer onderverdelen in een aantal groepen
- helderziend
- heldervoelend
- helderwetend
- helderruikend
- helderhorend
- en volgensmij staat uittredingen er apart van.?

Volgensmij waren ze dat.. dus als je paranormaal bent hoef je niet alle punten te hebben, maar kan zijn dat je alleen helderhorend bent bijvoorbeeld.

ik zelf ben helderziend, heldervoelend, helderwetend, alleen helderhorend bij uittredingen, en genezer/magnitiseren.. hier moet ik mezelf wel verder mee ontwikkelen,

lotuslove:
Mooi topic, goede vraag zeg :)
Ik heb mezelf er namelijk wel 's op betrapt dat ik graag 'paranormale gaves' zou willen hebben.
Ik voel soms sferen of emoties aan maar of dat gelijk heldervoelend is, zou ik niet weten?
Verder merk ik heel erg dat ik me thuisvoel met spiritualiteit, het ontwikkelen van jezelf en proberen in liefde te leven. Ik vind 't mooi en een kunst als je negatieve eigenschappen weet om te vormen naar iets moois. In mijn ogen is dat waar 't leven er op dit moment over gaat; transformatie.

Steenbok:
Hallo
Volkomen waar
Maar toch kan je er niet omheen dat je op een gegeven moment heel verwarrend bent.Er komt zoveel op je af . Bijvoorbeeld in mijn geval dan:Er wordt je verteld dat je paranormale gaven bezit oa het magnetiseren.En ik kom eigenlijk van niets om het zomaar te zeggen.Wat moet ik daarmee, vraag je dan? En dan begint het spelleke hé , bij mij toch.
Nu uiteindelijk ga ik er toch achter komen hoor Want ikzelf heel eerlijk gezegd ben er nog niet uit.Ondanks toch al veel bevestigingen.
Bij mij is het nu ongeveer een half jaartje gestart, mijn spirituele molen.
Lieve groetjes Steenbok

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie