Nederlands > Levensvragen

Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.

<< < (7/8) > >>

Kath:
paranormaal,

Ken er genoeg die het zouden willen, die ik tips gaf omdat ik altijd dacht dat iedereen het kon. Maar uiteindelijk is het zoals tekenen:
Iedereen kan tekenen, maar slechts een aantal hebben ook echt het talent om goed te tekenen.

ro:

--- Citaat van: Kath op maart 07, 2009, 05:46:50 pm ---paranormaal,

Ken er genoeg die het zouden willen, die ik tips gaf omdat ik altijd dacht dat iedereen het kon. Maar uiteindelijk is het zoals tekenen:
Iedereen kan tekenen, maar slechts een aantal hebben ook echt het talent om goed te tekenen.

--- Einde van citaat ---


helemaal mee eens..!!!
 ;)

Jannetje24:
Ik ben zelf paranormaal begaafd en ik denk dat iedereen t in zich heeft!Ik kan contact hebben met overledenen dmv foto maar ook ervaar ik ze onverwachts.Eveneens contact met engelen en ik geloof sterk in de kracht van Jezus.Mijn intuitie is sterk maar ik moet t nog beter leren beluisteren.Ik heb een poos op Fbook gezeten en zag daar veel groepen waar idd de wens was daarin iemand te zijn en er onstonden conflicten door onderling wie t beter kon :(Ik vind het zelf heel belangrijk dichtbij jezelf te blijven en t goed te verkennen bij jezelf en te groeien alvorens er daadwerkelijk handen en voeten aan te geven omdat het zo beinvloedbaar is door tal van zaken.Ik weet niet of ik het wil zijn ,vind het soms ook erg lastig eigenlijk ;)

LPChip:
Hoi Jannetje24,

Als jij niet paranormaal had willen zijn, had je er niet voor gekozen met deze gaven op aarde te komen, en ze te ontwikkelen.

Een mooi gezegde die dit benadrukt: "Hoe mooi een Roos ook is, een Roos zonder doornen bestaat niet."

Liefs,
LPChip

Lena:
Ik heb nog nooit geesten gezien of gehoord. Lijkt mij heel eng en je moet er maar net mee kunnen omgaan.. ken mensen die zo in een psychose terecht zijn gekomen dus nee heb de ambitie niet om geesten te zien en ik hoef ze ook niet te horen. Ben eerder spiritueel. Helderdromend, heldervoelend en helderruikend (ziektes).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie