Nederlands > Levensvragen

Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.

<< < (5/8) > >>

ro:

--- Citaat van: LPChip op januari 31, 2009, 11:45:41 pm ---Laten we nou geen ruzie maken in zo'n mooi onderwerp.

--- Einde van citaat ---

dat was laaste wat ik deed.

Er word woorden in mijn mond gelegd wat ik niet deed, dus vind ik dat ik alle recht op om daar op te reageren.


Ik geloof niet in negativiteit,haat,woede of iets in die richting, het is aan je zelf hoe je interperteert.

Het is aan je zelf hoe je dingen persoonlijk aanneemt.

Ik ben paranormaal dan leef ik liefdevol en eerlijk.

LPChip:
Ik bedoel meer: laten we terug on-topic gaan, voordat er reactie op reactie op reactie... komt. :)

ro:

--- Citaat van: LPChip op februari 01, 2009, 12:05:27 am ---Ik bedoel meer: laten we terug on-topic gaan, voordat er reactie op reactie op reactie... komt. :)

--- Einde van citaat ---


ow zegt dat dan ;-)


Edit by MOD: quote gefixed

Akasha:

--- Citaat van: ro op januari 31, 2009, 10:55:53 am ---nee niet iedereen is paranormaal begaafd schat.
--- Einde van citaat ---

Ik maak geen ruzie en ik leg niemand woorden in de mond.
Maar hier wordt ik door een wildvreemde schat genoemd en daar hou ik niet van.
Dus dan zeg ik dat tegen die persoon,dat zou ik ook in het gewone leven gedaan hebben. Dat heet grenzen stellen, geen ruzie maken.  ;)

LPChip:
Dus het is opgelost? mooi. Laten we dan weer terug ontopic gaan. :)

Er zijn best wel paranormale dingen die ik zou willen. Vroeger ging ik er lax mee om, maar hoe spiritueler ik word, hoe meer ik ook paranormaal begin te worden. Er is vroeger al tegen me gezegd dat ik heel veel in me heb, en het begint nu langzamerhand te komen. :) Ik heb wel de wil, zeker vroeger ook wel gehad, maar ook wel de angst waardoor ik het ook weer niet wilde. Ik merk dat ik steeds meer die angst begin te verliezen, en het daardoor steeds meer eigenlijk kan willen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie