Nederlands > Levensvragen

Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.

<< < (4/8) > >>

Akasha:

--- Citaat van: wouw op januari 31, 2009, 04:57:59 pm ---Waar komt jouw denkbeeld dan vandaan?? niet verkeerd opvatten, ik vraag het uit interresse..
--- Einde van citaat ---
;) Doe ik niet.

Ik denk dat iedereen alles kan leren, als ze maar echt willen.
En dan bedoel ik niet dat je dan maar meteen én helderwetend én helderziend én helderhorend kan worden,maar ik denk wel dat je een begin kan maken.
Zoals ieder gezond mens kan leren schrijven, denk ik dat paranormale gaves aan te leren is.  ;)
Voor mij zijn paranormale gaves als telekinese krachten van de geest.
Dat niet iedereen er voor open staat of interesse in heeft is voor mij een ander verhaal.

wouw:
ik lees dit nu net uit een boek

'Aangenomen word dat iedereen weleens paranormale ervaringen heeft, maar dat men zich daar lang niet altijd bewust van hoeft te zijn. Bij mensen bij wie deze ervaringen vaker voorkomen, kan dit vragen oproepen en problemen veroorzaken. enerzijds door onbekendheid met de ervaringen en anderzijds omdat men er vaak met niemand in de omgeving over kan (of durft) te praten. De omgeving doet dit soort ervaringen vaak af als fantasie of aandachttrekkerij.'

De ontsluiering - Richard Krebber..

ro:

--- Citaat van: Akasha op januari 31, 2009, 11:03:56 am ---Ieder zijn/haar mening,maarre ik ben je schat niet.  ;)

--- Einde van citaat ---

tuurlijk ieder zijn mening, jou reactie op schat vind ik kinderachtig.

Mijn woorden waren niet: Jij bent mijn schat!

Dus ik begrijp je redenering niet,erg jammer.

ro:

--- Citaat van: wouw op januari 31, 2009, 11:54:05 am ---İk denk ook niet dat iedereen paranormaal is, maar wel spiritueel kan zijn als ze het willen..

paranormaal kun je ook weer onderverdelen in een aantal groepen
- helderziend
- heldervoelend
- helderwetend
- helderruikend
- helderhorend
- en volgensmij staat uittredingen er apart van.?

Volgensmij waren ze dat.. dus als je paranormaal bent hoef je niet alle punten te hebben, maar kan zijn dat je alleen helderhorend bent bijvoorbeeld.

ik zelf ben helderziend, heldervoelend, helderwetend, alleen helderhorend bij uittredingen, en genezer/magnitiseren.. hier moet ik mezelf wel verder mee ontwikkelen,

--- Einde van citaat ---

helemaal mee eens,
 je hoeft ze ook niet allemaal te hebben..

ik vroeg me wel af waarom je dacht dat uittreding er apart van staat, ik zelf persoonlijk vind wel bij horen hihih..

ontwikkelen is altijd mooi ;-).

LPChip:
Laten we nou geen ruzie maken in zo'n mooi onderwerp.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie