Nederlands > Levensvragen

Ben jij spirtueel of paranormaal of zou je graag willen.

<< < (3/8) > >>

lotuslove:
Ik herken dat verwarrende gevoel wel.
Ik kreeg vorig jaar tijdens een paar fotolezingen (Anne :D ) te horen dat ik gevoelig zou zijn en wellicht de gave had om te kunnen channelen. Voor mij was 't erg verwarrend omdat ik alleen in 'hokjes' dacht. Voor mij werkt 't beste om 't gewoon geen naam te geven, dan sta ik wat meer open voor andere dingen en kan ik eventuele vooroordelen of beelden die ik in de loop der jaren heb gevormd loslaten.
Ik zie wel wat op mijn pad komt :) ik vind 't in ieder geval heerlijk om met spiritualiteit bezig te houden!
Steenbok, ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt voor jezelf, in ieder geval veel succes, liefde & licht op je pad!

Eni:

--- Citaat van: lotuslove op januari 31, 2009, 12:18:23 pm ---Mooi topic, goede vraag zeg :)
Ik heb mezelf er namelijk wel 's op betrapt dat ik graag 'paranormale gaves' zou willen hebben.
Ik voel soms sferen of emoties aan maar of dat gelijk heldervoelend is, zou ik niet weten?
Verder merk ik heel erg dat ik me thuisvoel met spiritualiteit, het ontwikkelen van jezelf en proberen in liefde te leven. Ik vind 't mooi en een kunst als je negatieve eigenschappen weet om te vormen naar iets moois. In mijn ogen is dat waar 't leven er op dit moment over gaat; transformatie.

--- Einde van citaat ---

Dit heb ik echt precies hetzelfde hoef er niet veel aan toe te voegen + dat ik doe fotolezen maar waar dat ondervalt???

Akasha:
Volgens mij denken jullie dat paranormaal en spiritualiteit iets bijzonders is, wat niet is weggelegd voor iedereen.
Ik snap niet waar dat denkbeeld vandaan komt.  ???

LPChip:
Ik denk sowieso dat iedereen spiritueel kan worden, mits ze zich daarvoor open stellen. Of iedereen zich daarvoor kan en wil openstellen, dat weet ik niet zeker. Maar gezien onze spirituele groei van de gehele mensheid, zal het toch die kant op moeten gaan.

Wat betreft paranormale dingen... Tja, ik weet niet of je dat moet aanleren, of dat je dat net als met spiritualiteit gewoon in je hebt en alleen hoeft te activeren.

Ik kan bijvoorbeeld geen telekinese, en toch weet ik dat ik dat op een dag wel mag kunnen. Er is mij zelfs al laten zien hoe dat werkt, maar het lukt me nog niet.

wouw:

--- Citaat van: Akasha op januari 31, 2009, 02:15:50 pm ---Volgens mij denken jullie dat paranormaal en spiritualiteit iets bijzonders is, wat niet is weggelegd voor iedereen.
Ik snap niet waar dat denkbeeld vandaan komt.  ???


--- Einde van citaat ---

Waar komt jouw denkbeeld dan vandaan?? niet verkeerd opvatten, ik vraag het uit interresse..

ik vind het niet bijzonder.. voor mij is het heel normaal.
maar spiritueel kan wat mij betreft wel iedereen zijn, als ze willen en ervoor open staan.

kwa paranormaal.. denk ik dat je pas gaves krijgt, als je al veel levenslessen hebt gehad, en dus na al je levens al verder bent in de ontwikkeling. dat je dan gaves krijgt zodat je er andere mee kunt helpen..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie