Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Oogje op iemand. Maar wat vindt hij van mij?  (gelezen 193 keer)

Coralie88

• Lid
    • Bekijk profiel
Oogje op iemand. Maar wat vindt hij van mij?
« Gepost op: januari 16, 2025, 12:48:32 am »

Ik heb een korte maar krachtige vraag: vindt de man op wie ik een oogje heb, mij ook leuk en aantrekkelijk? Het is zo fijn om weerveens verliefd te zijn maar door deze onzekerheid voel ik me weer een zestienjarige bakvis 🐠

LPChip

• Beheerder
  • Lid
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oogje op iemand. Maar wat vindt hij van mij?
« Reactie #1 Gepost op: januari 16, 2025, 02:20:31 pm »

Hoewel je gidsen twijfelen wie je precies bedoelt, willen ze je vragen om zelf actie te ondernemen om erachter te komen.

Dit maakt je zelfverzekerder en zal het makkelijker maken om een relatie te krijgen in de toekomst.

Liefs,
LPChip
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Coralie88

• Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 16, 2025, 03:00:54 pm »

Ik bedoel een man met donker haar die niet heel ver bij mij vandaan woont en die ik soms tegenkom en spreek en die reizen heeft gemaakt naar landen die mijn interesse ook hebben. Ik begrijp je antwoord wel maar zou toch heel graag willen weten of er enige romantische interesse bij hem is.
Oh, en wat zrlfverzekerdheid betreft; daar ontbreekt het me niet aan, ik durf dat best en heb in het verleden al relaties op die manier gekregen. Maar nu wil ik graag dat een man eens zijn best doet voor mij en mij versiert ipv andersom. En daarom zou ik graag om te beginnen willen weten of er sprake is van romantische interesse bij hem. Misschien is het zo wat duidelijker.
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2025, 03:04:40 pm door Coralie88 »

LPChip

• Beheerder
  • Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 16, 2025, 04:11:24 pm »

Je gidsen (krijg van meerdere in dit geval een antwoord via een van hun) geven aan dat er vanuit hem weinig interesse is. Deze persoon is heel vriendelijk en dit is zijn karakter, maar hij is niet specifiek in jou ge?nteresseerd.

Liefs,
LPChip

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Coralie88

• Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 16, 2025, 08:05:44 pm »

Oke, bedankt. Dan kan ik verder.
Nog een vraag; hoe zit het met twee van mijn mannelijke collega?s? Ik voel van beiden dat er interesse is en afgezien van de vraag of het wel verstandig is om hier iets mee te doen omdat het werk betreft, zou ik graag willen weten wat er precies speelt.
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2025, 08:08:27 pm door Coralie88 »

LPChip

• Beheerder
  • Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 17, 2025, 01:23:59 pm »

Je gidsen vragen je om eerst te kijken wat jij zelf wil. Heb jij wederzijdse interesse, ga ervoor. Heb je dat niet, dan heb je daar ook gelijk het antwoord op je vraag.

Je gidsen vullen aan, je twijfelt enorm, en dat is nergens voor nodig. Twijfelen zorgt ervoor dat je om een probleem heen blijft draaien en niets onderneemt. Dit houd de situatie in stand maar veranderd het niet. Hierdoor kost het je alleen maar energie. Ga bij jezelf na wat je wil en neem de twijfel weg.

Liefs,
LPChip

Coralie88

• Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 17, 2025, 08:05:36 pm »

Oh dus er is interesse want jij hebt het over wederzijdse interesse? Het is niet dat ik niet durf maar ik wil gewoon niet meer achter een man aan gaan. Hij moet maar actie ondernemen als hij iets van me wil.
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.121 seconden met 22 queries.