Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik droom steeds over iemand  (gelezen 220 keer)

Nymphea

• Lid
    • Bekijk profiel
Ik droom steeds over iemand
« Gepost op: januari 13, 2025, 10:44:52 pm »

Ik droom de laatste tijd vaak over een bepaald iemand (een man) en dat maakt me heel blij. Het is iemand die ik een beetje ken en af en toe tegen kom. In een droom gaf hij me een frambozentaartje en vroeg me ten huwelijk en gister droomde ik dat hij langs me fietste en me aantikte waarop we afstapten en elkaar een knuffel gaven. Laatst zat ik in het echt naast hem in het filmhuis en torn keek hij een paar keer van opzij naar mij. Wie kan mij hier iets meer over duidelijk maken?

LPChip

• Beheerder
  • Lid
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik droom steeds over iemand
« Reactie #1 Gepost op: januari 14, 2025, 12:12:44 pm »

Je gidsen geven aan dat deze dromen komen vanuit jouw innelijk. Je hebt gevoelens voor hem, en omdat je ze niet uit, zorgt jouw lichaam ervoor dat je deze gevoelens uit door ze te manifesteren in dromen. Dit houdt je in balans.

Liefs,
LPChip
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymphea

• Lid
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: Vandaag om 12:35:08 am »

Dank je voor je antwoord. Ja ik heb bepaalde gevoelens voor hem die ik inderdaad (nog) niet uit. Kun je mij zeggen of er van zijn kant ook gevoelens voor mij zijn? En zoja, zouden wij ooit een relatie kunnen krijgen met elkaar?
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:38:48 am door Nymphea »

LPChip

• Beheerder
  • Lid
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: Vandaag om 01:37:36 pm »

Je gidsen geven door dat zijn gevoelens neutraal zijn. Het is niet zo dat hij je niet leuk vindt, maar het is ook niet zo dat hij je heel leuk vindt.

Hoewel er een kleine kans is dat jullie mogelijk een relatie zouden kunnen krijgen, is de kans groter dat dit niet gebeurd.

Ik weet dat dit niet het bericht is waar je op hoopte, maar don't shoot the messenger. :)

Liefs,
LPChip
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.049 seconden met 23 queries.