Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag over mijn afkomst  (gelezen 78 keer)

Nymphea

• Lid
    • Bekijk profiel
Vraag over mijn afkomst
« Gepost op: november 05, 2024, 12:11:19 am »

Beste LP Chip of anderen die via mijn gidsen willen en kunnen communiceren. Ik heb een paar vragen. De eerste gaat over het feit dat er in mijn familie stamboom italiaans bloed zit (oom van me heeft dna onderzoek laten doen). Het voelde voor mij alsof er puzzelstukken op hun plek vielen want ik voel mijn hele leven al verwantschap met Itali? en heb van kindsaf aan al een vurig temperament. Klopt het dat ik ook (al is het misschien niet veel) italiaans bloed heb?

De tweede vraag betreft mijn vader. Hij sprak laatst opnieuw over zijn twijfels of zijn vader wel zijn echte biologische vader is aangezien mijn oma (zijn moeder) het niet zo nauw nam met de huwelijkse trouw. Het loopt hem erg achterna en hij begint vanalles te denken. Kunnen de gidsen hier licht op werpen? Zijn ouders leven beiden niet meer dus we kunnen het niet meer vragen.

LPChip

• Beheerder
  • Lid
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vraag over mijn afkomst
« Reactie #1 Gepost op: november 05, 2024, 08:44:19 pm »

Hoi Nymphea,

Voor je eerste vraag zeggen je gidsen, je kan zelf een DNA test laten doen om dit te bepalen. Het is niet zozeer belangrijk hoe je bloedlijn is, als jij je er prettig bij voelt als je denkt dat er een stukje italiaans in zit, dan kun je dat zo aannemen, maar als je zekerheid wil, dan kun je het uit (laten) zoeken.

Overigens is het wel zo dat het hebben van italiaans bloed er niet voor zorgt dat je iets met Itali? hebt. Dus ook al zou je geen italiaans bloed hebben, dan kun je nog steeds hetzelfde gevoel hebben met Itali?, en de karaktertrek temperament is ook niet per definitie daar door.

Wat betreft je tweede vraag, ik krijg dit antwoord via je gidsen, maar er is nog iemand anders die dit doorgeeft. Ik twijfel een beetje of het je opa is of de gidsen van je opa. Bij het typen krijg ik een positief gevoel bij gidsen van je opa, en nu krijg ik een bevestiging. Dit komt via de gidsen van je opa.

Ze geven aan dat je opa wel de echte vader van je vader is.

Liefs,
LPChip
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymphea

• Lid
    • Bekijk profiel
Re: Vraag over mijn afkomst
« Reactie #2 Gepost op: november 06, 2024, 12:31:30 pm »

Oh dank je wel wederom! Dit antwoord helpt me echt en ik ga het tegen mijn vader zeggen. Ik heb zelf ook altijd het gevoel gehad dat opa wel degelijk zijn echte vader is en ik had altijd tot zijn overlijden op mijn 27e , een zeer hechte band met opa. Ik mis hem nog elke dag. Wat betreft die dna test; dat geloof ik verder wel. Als mijn vader en oom broers zijn dan klopt het sowieso dat er wat italiaans bloed zit ook in mij. Ik vind dat wel een leuke gedachte, meer ook niet.
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.076 seconden met 22 queries.