Nederlands > Kaartleggingen
wel/niet
Angel23:
Het is al jaren zo dat we om en om aan elkaar laten weten dat we elkaar leuk vinden maar dat de ander er niet echt op reageert.
Tenminste, hij reageert met een glimlach en ik praatte er altijd om heen (te eng, om bevestiging te geven)
Dit x nadat hij zei dat hij toekomst met mij zag antwoordde ik met ' ik ook'. Dus nu voor het eerst bevestigend gereageerd. Hij glimlachte en sindsdien
is het stil..
Mijn gevoelens gaan heen en weer van 'okay bekijk het dan ook maar' naar toch ook wel heel graag iets willen horen.
LPChip:
Je hebt nu absoluut de bevestiging dat jullie wel wat willen beginnen.
De volgende stap is dat je hem om een date vraagt. ;)
Dus als je hem weer ziet, vraag hem gewoon: heb je zin om een keer iets te gaan drinken?
Gewoon heel casual, en dan kijken wat zijn reactie is. Als hij zegt: je bedoeld zoals een date? Kun je gewoon zeggen: ja. en naar hem glimlachen.
Misschien dat nu ook het moment komt om naar je huidige relatie te kijken en misschien dit te stoppen. Het kan zijn dat hij weet dat je in een relatie zit, en daarom niets wil ondernemen. Maar als hij weet dat je echt vrij bent, dat hij dan ook de stap durft te zetten.
Liefs,
LPChip
Angel23:
dankjewel voor reageren. Afgelopen dinsdag hem gesproken maar hij hield zich erg oppervlakkig, dus het kwam ook niet ter sprake hem uit te nodigen.
Overigens zit dat huidige relatie stoppen iets ingewikkelder in elkaar, we zijn beide gehuwd. Dat maakt het denk ik ook mede zo eng om die bevestiging te geven.
Bang dat je je huidige relatie opgeeft en de andere partij dit niet doet.
LPChip:
Als hij ook in een relatie zit, dan is het wel logisch dat hij zo reageert. Ik zou namelijk ook niet reageren als ik in een relatie zit, want dat is vreemdgaan. Mijn relatie zou al moeten wankelen. Daarnaast zou ik ook niet serieus ingaan op het geflirt van iemand anders als ik weet dat hun in een relatie zitten.
Ja lastige situatie.
Angel23:
Nee, dat is niet hoe het zit. Hij is diegene die mij altijd opgezocht heeft en opzoekt. Een verhaal met een lange geschiedenis.
Het is niet zo zwart/wit als het nu lijkt :) Nu lijkt het alsof ik bewust hem steeds opzoek en aan het stoken zit in een relatie. maar te herkenbaar om uitleg te geven.
Je reactie geeft wel weer stof doet nadenken, maar dat was ook juist de reden waarom ik dit topic opende. Het contact komt altijd vanuit hem. Al 25 jaar lang. Nooit vanuit mij. Maar ik reageer wel altijd en wellicht moet ik daar mee stoppen. Dat was dus ook de vraag. Wel/niet.
Ik wil absoluut niet iemand zijn dat andermans relatie kapot gemaakt maakt, zeker niet. Nooit niet. Wel is het zo dat bij ons beide het dus inderdaad een wankele relatie is. En daarom die vraag. Als wij gelukkiger zijn met elkaar dan in onze relaties dan had ik best een stap durven zetten. Maar als ik diegene ben die de relatie van een ander kapot maakt dan hou ik mij daar ver van buiten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie