Nederlands > Kaartleggingen
wel/niet
LPChip:
Ah okee.
Dan raad ik aan om gewoon te wachten tot hij weer bij jou komt, en dan gewoon op dat moment voor te stellen om wat te gaan drinken.
Angel23:
Nu ben ik in de war :) Ik wil best wachten tot hij vraagt samen wat te gaan drinken maar ik wil ook niet de oorzaak zijn van zijn relatie-breuk. Mocht zijn relatie stranden, dan moet dat zijn eigen keuze/besluit zijn en niet omdat ik dat veroorzaakt heb. Dus vanaf nu niet meer op hem reageren en als ik hem tegen kom het afkappen? Of toch wel reageren..
LPChip:
Hangt eigenlijk gewoon af van wat hij zegt/doet. Maar als je de intentie merkt dat het meer is dan een groet, dus echt een: ik vind je leuk, dan kun je wel zeggen, ik jou ook. zullen we een keer wat gaan drinken?
Dat wil nog steeds niet meteen zeggen dat jullie een relatie aangaan, maar het opent wel de mogelijkheid om het met hem te bespreken. Zo van, we zien elkaar vaak en we spreken vaak uit dat we elkaar leuk vinden, maar we zitten ook in een relatie en dat maakt het lastig.
Je kan in zo'n gesprek sowieso polsen hoe hij in z'n relatie zit en of hij daar gelukkig is, en dan even af tasten enzo.
Het zal in ieder geval voor beiden de mogelijkheid geven om naar de ander aan te geven waarom je steeds zegt dat je elkaar wel leuk vind, maar dat er nog steeds niets veranderd.
Je komt er dan in ieder geval achter of jullie iets zouden kunnen krijgen of dat het bij deze vriendschap blijft, en nadat je dat bepaald hebt, kun je kijken of je als vrienden vaker dingen kan ondernemen, of dat je naar een relatie toe groeit.
Liefs,
LPChip
Angel23:
Ik heb het toch maar verwijderd omdat het waarschijnlijk weer een verkeerd beeld geeft
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie