Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gave  (gelezen 89 keer)

Whitehorse

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Gave
« Gepost op: augustus 27, 2024, 10:26:59 pm »

Hoi,
Ik vraag me af wat de bedoeling is van het hebben van een gave zoals het zien van aura's? En is dit iets waar een ziel zelf om heeft gevraagd?
Dank weer!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.266
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gave
« Reactie #1 Gepost op: augustus 28, 2024, 01:16:42 pm »

Hoi Whitehorse,

Het is onderdeel van onze ziel. We hebben allemaal deze gaven ontwikkeld vanuit onze ziel, maar je moet leren om er weer toegang toe te krijgen nadat je incarneert. Meestal bij je geboorte blokkeer je het omdat dit te eng is.

Dus mensen met een ontwikkelde ziel die hebben deze gaves dus al voordat ze incarneren, en dat zijn heel veel mensen. Maar ook heel veel van die mensen, blokkeren het bij hun incarnatie waardoor maar een handvol mensen niet blokkeren of later de blokkade opheffen en de gave verder kunnen ontwikkelen.

Deze gaves helpen je om verder te groeien en andere mensen te kunnen helpen.

Als je bijvoorbeeld geïnteresseerd bent in super hero comics en tv series, dan zie je dat er altijd een groep is die hun gave gebruiken voor het goede. Dat is het idee achter gaves. Elke gave heeft dan ook een functie. Bijvoorbeeld, het zien van auras is niet alleen maar dat je mooie kleuren om andere mensen ziet, maar deze kleuren geven aan waar iemand mogelijk een medisch probleem heeft.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Whitehorse

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Re: Gave
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2024, 07:27:42 am »

Hoi LPChip,

Dank voor jouw duidelijke verhaal. Ik begrijp het nu veel beter!

Groet
Whitehorse
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.033 seconden met 22 queries.