Nederlands > Levensvragen

Wijze raad

<< < (2/3) > >>

Whitehorse:
Sorry, nog een aanvulling op mijn laatste bericht. Je hoeft ook niet meteen te antwoorden, neem jouw tijd, ik heb geduld :).

Zijn er manieren om de energetische verstrengeling waar mijn gidsen het over hadden, uit elkaar te halen?

Ik ben te vaak en te diep gekwetst waardoor mijn hart op slot is gegaan. Ik wil niet blijven om hem een plezier te doen terwijl ik ondertussen daardoor mijzelf pijnig.  Ik denk ook dat de kinderen meer hebben aan een moeder die echt gelukkig is en dat ook uitstraalt.

Ik kan je niet genoeg bedanken voor al je hulp. Het voelt op dit moment als een klein lichtje in duisternis.




LPChip:

--- Citaat van: Whitehorse op augustus 21, 2024, 09:24:12 pm ---Mijn dochtertje en ik hebben een hele goede band en daar ben ik heel blij mee. Ze voelt rust in mijn aanwezigheid. Heb je misschien wat advies hoe ze zich wat meer kan afsluiten? Ze komt soms heel vermoeid thuis van school, teveel indrukken gehad.

--- Einde van citaat ---
Iedereen kan een visualisatie doen waarbij je een schild van wit licht om je plaatst. Met deze methode kun je je helemaal afsluiten van energieen van anderen. De keerzijde is wel dat je je dan echt voor alles afsluit. Alles wat je daarna ervaart, is van jezelf, en anderen kunnen je dan niet meer voelen. Dit kan dus in familie sfeer ook apart overkomen.

De visualisatie is als volgt:

Stel je voor dat er voor je een zuil van wit licht ontstaat die net zo hoog is als jijzelf.
Deze zuil plaats je zo'n 0.5 meter voor je.

Laat de zuil nu linksom of rechtsom om je heen draaien. Doe wat goed voelt, of wat het eerste in je op komt. Je laat de zuil nu sneller draaien om je heen.

De zuil laat je nog sneller draaien. Zo snel dat niet meer ziet dat het een zuil is, maar dat het een schild gevormd heeft. Je hoort de heel snel om je heen zoeven.

Alle energieën die naar je toe komen worden nu afgeketst, en alles binnen in je schild is van jezelf.

Het schild zal vanzelf weer afzwakken, en dan kun je het of, weer harder laten draaien, of gewoon vanzelf laten stoppen. Ook kun je zelf het schild weer laten stoppen door hem langzamer te laten draaien tot de zuil weer stil staat.


--- Citaat van: Whitehorse op augustus 21, 2024, 09:24:12 pm ---Kun je mijn gidsen danken voor hun wijze woorden en compassie?

Jij ook uiteraard mijn grote dank.  Je neemt van jouw tijd en energie om je medemens te helpen. Ik wens je alle goeds op jouw pad, je verdient dat!

Dag mooie ziel

--- Einde van citaat ---

Jouw gidsen zijn bij je. Nog voordat je het opschreef wisten ze al dat je hun wilde bedanken. Ze voegen toe, als je een volgende keer hun makkelijker wil bedanken, hoef je slechts in jezelf te zeggen: "Dank je wel lieve gidsen." Dat horen ze ook.

En graag gedaan. :)



--- Citaat ---Zijn er manieren om de energetische verstrengeling waar mijn gidsen het over hadden, uit elkaar te halen?

--- Einde van citaat ---
Die zijn er wel, maar dit is een lastig proces, en eigenlijk bedoeld voor wanneer jullie al uit elkaar gegaan zijn, maar de ander weigert de energiebanden te verbreken.

Het zal veel energie kosten en het is verstandiger om eerst in het normale leven uit elkaar te gaan.

Liefs,
LPChip

Whitehorse:
Bedankt voor de uitleg, ik kan hier zeker wat mee.

Ik voel een soort opluchting nu ik mijn situatie hier heb kunnen delen.  En ook wat betreft de gave van dochtertje en de onzekerheid soms omdat ik het dan gewoon niet weet. En dat dit er mag zijn.

Fijn dat ik een plekje heb gevonden waar ik mijn vragen kan stellen, waardoor ik verder kan groeien. Ik ben ervan overtuigd, dat met de tijd puzzelstukjes op hun plek zullen vallen.

Fijne dagen, hartelijke groet!

Ninkenike:
Heel veel sterkte. Ben zelf twee keer gescheiden en weet hoe ingewikkeld het is. Ik wens je veel kracht en sterkte. Je mag altijd met mij via pb schrijven .

Whitehorse:
Hoi Ninkenike,
Dank voor jouw reactie en ik neem je aanbod voor pb graag mee. Het is wat  je zegt ingewikkeld maar soms moet het gewoon hoe pijnlijk het is. Ik hoop dat het voor jou goed heeft uitgepakt.
Veel liefs

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie