Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dingen zien die er niet zijn  (gelezen 227 keer)

xpit

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Dingen zien die er niet zijn
« Gepost op: juli 12, 2024, 07:35:26 pm »

Hoi!

Ik heb, inmiddels al jaren, last van iets wat savonds gebeurd. Als ik in bed lig, zie ik dingen die er niet zijn. (Zo omschrijf ik het altijd omdat ik iets zie wat mijn vriend niet ziet)

Vroeger waren het dansende poppetjes aan het uiteinde van mijn bed en honden en katten die van mijn kast afsprongen. Inmiddels zijn het omlijningen,silhouetten, schimmen van dingen die ik niet kan plaatsen en zien wat het is. Maar ik zie wel wat transparants met vage omlijningen. Het gekke is, mijn vriend heeft wel eens naast mij gelegen wanneer het gebeurde en die zag niks. Iemand enige ervaring hiermee? Ik ben er ontzettend bang voor en voel mij savonds niet veilig in mijn eigen bed/huis alleen.
« Laatst bewerkt op: juli 12, 2024, 07:38:39 pm door xpit »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.264
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Dingen zien die er niet zijn
« Reactie #1 Gepost op: juli 12, 2024, 10:10:38 pm »

Hoi xpit,

Allereerst welkom op Armina.

Je gidsen laten me zien wat je ziet, al komt het niet heel goed door, maar wel goed genoeg dat ik er iets mee kan.

Ik zie bewegende beelden, maar voel tegelijk leegte. Ik kijk naar iets wat er niet meer is.

Je gidsen voegen toe dat dit echos zijn van iets wat er ooit was.

Wat je tegenwoordig ziet gaat echter verder. Dit is overigens ook niet bij jou aanwezig, maar je gidsen zeggen dat je als het ware door een gat naar een andere dimensie een andere wereld een klein beetje ziet.

Het is in ieder geval niet iets wat bij jou in de kamer is, en je moet het bekijken als dat je naar de tv kijkt. De cameraman ziet jou ook niet, maar jij ziet wel wat hij filmt.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.184 seconden met 22 queries.