Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Stemmen horen / orb  (gelezen 465 keer)

Liva

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Stemmen horen / orb
« Gepost op: juli 31, 2024, 04:26:42 pm »

Hoi!

Jaren terug heb ik een nare ervaring gehad met dingen / stemmen horen die er niet zijn en dingen die zomaar omvielen in m’n slaapkamer. Dit gebeurde altijd ‘s nachts. Hierdoor ben ik zo angstig geworden dat ik me er volledig van heb afgesloten. In die tijd heb ik ook eens ‘s morgens vroeg buiten een grote, helderwitte orb gezien, wat juist erg positief aanvoelde en prachtig om te zien. Geen idee wie of wat dit geweest is, maar ik heb het op die ene keer na ook nooit meer gezien.

Afgelopen maanden heb ik weer wat vreemde ervaringen gehad, altijd vlak voordat ik in slaap val, of ik word er ‘s nachts wakker van.

Ik hoor soms een vrouwenstem mijn naam roepen of een mannenstem iets zeggen “in mijn hoofd”. Het is heel helder en duidelijk, maar ook hier schrik ik dan zo erg van, dat ik me er weer helemaal voor afsluit en ook niets meer hoor dan één zinnetje.
Ook ben ik een keer wakker geschrokken en had ik het gevoel half uit mijn lichaam te zijn? Ik hoorde een zoemend geluid en voelde trillingen.

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven? Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet, maar tegelijkertijd ben ik ook erg nieuwsgierig.

Alvast bedankt :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.266
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2024, 04:49:47 pm »

Hoi Liva,

Welkom op Armina.

Je gidsen komen goed door, dat helpt. De nare ervaring uit je jeugd waren negatieve entiteiten. De witte orb die je zag, ik kan deze moeilijk plaatsen. Je gidsen geven aan dat het niet een van je gidsen was, ook geen overleden dierbare, maar wel een positieve energie.
Je gidsen geven aan dat je toen een andere hoofdgids had dan nu waardoor je gidsen niet met zekerheid kunnen zeggen wie de witte energie was, en waarom je deze toen mocht zien. Ze vermoeden dat je hoofdgids toen je gerust wilde stellen.

Wat je de laatste tijd meemaakt zijn wel je gidsen die, of zelf contact zoeken, of contact doorsturen. De vrouwenstem is je gids.

Je begint er steeds meer klaar voor te worden dat er meer mag gebeuren. Je hebt zelf de stap gezet om deze plek te vinden, en je gidsen zijn blij met het resultaat.

Het uittreden uit het lichaam gebeurd als je niet goed geaard bent en je gaat slapen maar je lichaam al zo ontspannen is maar je geest nog niet, dat je de uittreding soort van meemaakt.

Dit is overigens iets wat elke nacht gebeurd, alleen normaal gesproken ben je dan al in slaap gevallen.
Normaal gesproken als je gaat slapen en je het bewustzijn verliest, dan val je letterlijk waardoor je niet meer op dezelfde plek bent als je lichaam. Dit gevoel van vallen is overigens een mirage, voegen je gidsen toe, want in werkelijkheid stijg je op. Het voelt alleen als vallen en dit is iets wat je soms meemaakt net voordat je gaat slapen.

Wanneer je echter een uittreding doet, dan blijft je ziel op dezelfde plek, en dan kun je dus nog horen en voelen, wat het zoemen en de trillingen veroorzaakt, en kan schitteringen laten zien. Je bent dan zeg maar half uit je lichaam, maar wel op exact dezelfde plek waardoor je toch ook weer verbonden bent met je lichaam.

Ik hoop dat je hier meer mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Liva

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2024, 08:11:03 pm »

Hoi LPChip,

Ontzettend bedankt voor de snelle reactie! Ik ben er gewoon even stil van.. wat mooi om te lezen.
Ja, de witte orb kon ik zelf ook niet goed plaatsen destijds, alleen dat het me dus wel een goed gevoel gaf.
Wat bijzonder om te lezen dat ik toen een andere hoofdgids had. Ik dacht altijd dat je, je hele leven dezelfde gidsen bij je had. Is deze dan echt weggegaan en is daar een reden voor dat ik nu een andere gids heb, weet jij dat?

Ja dat gevoel van “vallen” herken ik inderdaad, maar i.c.m. het zoemende geluid en trillingen had ik nog nooit eerder meegemaakt. Ook heb ik een aantal keer gehad dat ik bijna in slaap viel, maar plotseling het gevoel had alsof ik een gigantische klap op mijn hoofd kreeg, alsof mijn hoofd zowat explodeert. Is dit een vergelijkbaar iets als het “vallen”?.

Liefs, Liva
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.266
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2024, 09:19:44 pm »

Hoi Liva,

Het grappige is, ik wist ook niet dat je dus een andere hoofdgids kon hebben, en je gidsen geven aan dat dit een weinig voorkomt.

Het kan zijn dat een gids in opleiding is geweest en nu hoofdgids is geworden, maar moeite heeft met een situatie en na goed overleg vervanging krijgt.

In jouw geval, geven je gidsen aan dat er een bijzondere situatie was waardoor je hoofdgids een unieke kans kreeg voor een andere rol, en dat jij je daarnaast ook afsloot voor contact waardoor het kon dat er een wissel kwam van hoofdgids.

Ze geven daarbij ook aan dat wanneer er een band onstaat tussen de gids en de ziel die begeleid wordt, de hoofdgids niet meer vervangen wordt. Wel kan het zijn dat de hoofdgids extra begeleiding krijgt als dat dan nodig is, maar in jouw geval is dat dus niet zo.

Die laatste is een heel goede vraag. Ik heb het zelf ook weleens gehad, dus ik weet wat je bedoelt, maar dit is niet hetzelfde als het vallen.

Oh wat lief, je gidsen hebben even gewacht omdat ze benieuwd waren naar mijn reactie, maar geven nu gewoon het antwoord.
Die klap is een mechanisme van ons eigen lichaam, een soort schrikreactie. Omdat we nagenoeg slapen is de reactie veel sterker, maar nog steeds onschuldig.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: juli 31, 2024, 09:21:18 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Liva

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #4 Gepost op: juli 31, 2024, 10:00:33 pm »

Wederom bedankt voor je uitgebreide antwoord LPChip! Ik ben een beetje overdonderd haha, wat ontzettend bijzonder dat mijn gidsen via jou communiceren. Heb je nog tips hoe ik zelf meer contact kan maken met mijn gidsen?

Fijn om te horen dat zo’n “klap” onschuldig is, ik kon er online al weinig over vinden.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.266
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2024, 10:16:53 pm »

Op dit moment heb ik geen tips.

Je gidsen geven aan dat ze dat zelf op gaan pakken met je. Het is belangrijk dat je je er voor openzet, maar de stap om hier te komen geeft al aan dat die stap gezet is.

Blijf vooral nieuwschierig en onderzoek de dingen die je opvallen, dan zullen hun dingen op je pad zetten.

Als de tijd komt om echt contact te krijgen, vraag het dan nog eens, als het dan nog nodig is. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Liva

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2024, 10:24:40 pm »

Ga ik doen, dankjewel!  :D
Gelogd

Liva

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #7 Gepost op: augustus 03, 2024, 08:37:43 pm »

Hoi LPChip,

Sorry, maar ik zit nog met een vraag :-\. Afgelopen dagen “zie” ik bepaalde dingen en hoor ik bepaalde dingen in m’n gedachtes, maar ik vraag me af of ik me dit nou verbeeld of dat het echt iets is.
Zoals een rode waas (energie?) om voorwerpen heen zien. Ook zag ik een witte hand gevolgd door een witte cirkel met een gezicht er in leek het wel. Tevens kwamen er een paar namen door in m’n gedachtes en hoorde ik een vrouwenstem zeggen “een kind”. Dan denk ik, zijn dit nou mijn eigen gedachtes of houd ik mezelf voor de gek  :-\. Kun jij hier wellicht iets over zeggen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.266
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #8 Gepost op: augustus 03, 2024, 09:21:58 pm »

Hoi Liva,

De rode waas om voorwerpen en of mensen zien, dat is het zien van een aura.

De witte hand en gezicht, dat was je gids die zich aan je probeerde te tonen.

De stemmen zijn hun ook.

En ja, het klinkt raar, maar dit is hoe ze met je kunnen communiceren. Ze kunnen je beelden laten zien, stemmen laten horen of zelfs mogelijk maken dat je gewoon ineens iets weet wat je helemaal niet kan weten.

Zoals ze dat in films zo mooi kunnen zeggen: "They weren't kidding when they said that." met een verrast gezichtsuitdrukking

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Liva

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #9 Gepost op: augustus 03, 2024, 09:55:12 pm »

Dankjewel voor je antwoord LPChip :-*. Ik zal er proberen meer op te vertrouwen dat het echt is wat ik zie en hoor, het geeft in ieder geval wel een heel fijn gevoel  :).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.266
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #10 Gepost op: augustus 03, 2024, 09:59:07 pm »

Je gidsen geven aan: het komt goed.

Ze kijken er naar uit dat jullie meer met elkaar gaan communiceren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Liva

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Stemmen horen / orb
« Reactie #11 Gepost op: augustus 03, 2024, 10:32:36 pm »

Lief! Dankjewel voor je tijd en energie LPChip :).
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.048 seconden met 23 queries.