Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wat is hier aan de hand met mij?  (gelezen 422 keer)

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Wat is hier aan de hand met mij?
« Gepost op: juni 29, 2024, 07:23:23 pm »

Ik heb iets vreemds dat ik link aan een situatie. Ik werd altijd, mijn hele leven, stipt om de maand ongesteld. Ik heb de data ook bijgehouden de afgelopen 7 jaar dus kan dat checken. Wat wil nu het geval? In januari sloeg ik een keer over (nadat mijn zoon mij eind december niet had gebeld of bezocht op mijn verjaardag en dat deed me pijn). Vervolgens kwam het weer wel in februari en maart maar eind maart belde hij me om te zeggen dat hij ons contact voor onbepaalde tijd verbreekt want hij voelt veel woede naar mij sinds de echtscheiding. In april, mei en juni sloeg mijn menstruatie wéér over. Nu kun je natuurlijk zeggen dat ik 48 ben en dat aan de leeftijd ligt. Maar: mijn moeder en oma’s waren veel later met de overgang én ik voel zelf dat het direct te maken heeft met het verdriet om mijn zoon (22). Wat kan ik zelf doen om mijn lichaam haar ritme weer te laten hervinden? Zou jij hier eens je licht op willen laten schijnen LPCHIP?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.264
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Wat is hier aan de hand met mij?
« Reactie #1 Gepost op: juni 29, 2024, 09:13:51 pm »

Beste Nymphea,

Nog voordat ik mijn antwoord kan geven, komen je gidsen met hun advies.
Ze geven aan dat dit nu tijd nodig heeft om te helen, maar ze zeggen ook dat de situatie nog niet vast staat en nog kan veranderen, afhankelijk van wat er nog gebeurd.

Je voelt dit diep van binnen en daarom is je lichaam nu van slag.

Je gidsen voegen toe: Vergeet niet, elk mens heeft een eigen wil, en doet dingen vanuit hun eigen perspectief. Als je probeert erachter te komen wat zijn motief is, waarom hij dit zo ziet, en je de situatie vanuit zijn kant bekijkt, zonder een oordeel te vormen, dan kan dit helpen om jullie band te versterken.

Het zal wel veel tijd kosten, maar er zijn tijdlijnen beschikbaar, waarin te zien is dat verandering mogelijk is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Wat is hier aan de hand met mij?
« Reactie #2 Gepost op: juni 30, 2024, 01:51:40 pm »

Dank je wel! Dat bevestigt mij in wat ik zelf al voelde. Ik kan zijn kant zeker invoelen en begrijpen en respecteer zijn vraag om ruimte. Heb hem ook erkend in zijn gevoel en gezegd dat ik spijt heb van mijn gemaakte fouten en dat zijn wens respecteren nog het enige is dat ik nu voor hem kan doen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.264
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Wat is hier aan de hand met mij?
« Reactie #3 Gepost op: juni 30, 2024, 03:06:29 pm »

Als je over een tijdje weer opnieuw contact wil en zoekt, zeg hem dan dat je hém mist.
Dat is mogelijk de ijsbreker dat contact mogelijk maakt, maar voor nu is ruimte voor hem belangrijk. Geef het een paar maanden.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 86
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Wat is hier aan de hand met mij?
« Reactie #4 Gepost op: juli 07, 2024, 10:33:31 am »

Dit soort situaties kunnen heel moeilijk en verdrietig zijn.
Zelf heb ik heel veel hulp gehad aan het boek de fontein van Els van Steijn.
Zij en haar team doen ook familieopstellingen. Ik heb zelf al twee keer een opstelling gedaan en het maakt veel duidelijk. En als je jezelf heelt, maak je ook ruimte voor de generaties voor en na je.
Ik kan het van harte aanbevelen
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.099 seconden met 23 queries.