Is al een ouder topic, maar ik heb wat te vertellen en vragen. Zondagavond kreeg ik de ingeving om meneer R. te gaan helpen op afstand. Dit kwam van mijn gidsen af. Was ook de eerste keer dat ik dit ben gaan doen. Ik weet al een tijdje dat hij een entiteit bij zich heeft (zijn vrouw ook kwam ik van de week achter), vandaar de wisselende karakters. Bij beiden heb ik ze naar het licht gestuurd en een heling gegeven. Meneer R. was echt heel erg misselijk toen ik hem behandelde. Zo ver ik weet was dit echt net op tijd, is hard achteruit gegaan nadat ik er weg ben gegaan. Met de entiteit die erin zat heb ik namelijk nog gesproken (via de pendel) en die is nog steeds bij me (die van zijn vrouw ook). Ik zag hem afgelopen dinsdag in de verte met de hond naar zijn huis lopen. Heel toevallig dus en een tijdje geleden zag ik zijn vrouw met de hond lopen en ze liep alsof de wereld verging.
Ik heb heel sterk de wens uitgezet om hun opnieuw eens te ontmoeten / spreken. Omdat ze echte personen wel eens doorkwamen (vooral in het begin wel veel). Ik weet nog dat ik heel erg de behoefte had om meneer R. te knuffelen.
Krijg ik de hulp van boven zeg maar zodat er opnieuw een ontmoeting gaat komen? En als dat zo is, de wens er vanuit hem (en zijn vrouw) ook is, gaat die knuffel en dan jaren later alsnog komen? En helpt de heling in lichaam, geest en ziel die ik hun heb gegeven?
Krijg je iets positiefs door?