Nederlands > Levensvragen

Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder

<< < (2/3) > >>

LPChip:
Hoi Nymphea,

Je gidsen laten me een tijdlijn zien die enigszins in de toekomst ligt. Er is in ieder geval genoeg tijd om vakantie te nemen, normaal terug te komen en dan pas met deze kwestie te maken te krijgen.

Je gidsen zegenen ook je vakantie en voegen toe: Rust lekker uit.

Liefs,
LPChip

Nymphea:
Oh wat een fijn bericht! Dank je wel! Dit steuntje in de rug had ik net nodig om de beslissig te nemen. Ik ga! Dinsdag. En ik weet, ik voel dat het goed is. Dat ik er daarna nog heel veel en misschien wel meer, voor mama kan zijn. Dank lieve LPChip en lieve gidsen🙏🏻❤️

LPChip:
Ik krijg een glimlach terug.

En van mij ook een graag gedaan. :)

Liefs,
LPChip

Nymphea:
Lieve LPChip,
Inmiddels is mijn moeder onder behandeling maar we weten dat ze niet meer kan genezen. Zou je mijn gifsen nog eens willen raadplegen en vragen of mijn vader het straks wel redt zonder haar en hoe ik tot steun kan zijn? Dank je wel🙏🏻💚

LPChip:
Hoi Nymphea,

Je vader zal het redden. Je gidsen geven aan dat zijn mentaliteit zal zijn: Ik moet wel.
Je kan hem steunen door hem vaak te bezoeken, zeker in het begin, zodat hij weet dat hij niet alleen is.

Weet ook dat hij zelf het rouw proces zal moeten ondergaan, en dat is iets wat hij waarschijnlijk het liefst alleen wil doen.

Maar hij hoeft niet 8 maanden alleen te rouwen, je kan hem wel af en toe bezoeken om hem even uit dat proces te halen.

Dat is wat je gidsen doorgeven.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie