Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder  (gelezen 697 keer)

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder
« Gepost op: mei 29, 2024, 12:41:23 pm »

Ik wil een korte vraag stellen zonder al teveel details in de hoop dat mijn gidsen hier een antwoord op willen geven;
Er is iets ernstigs (naar alle waarschijnlijkheid) met mijn moeder. Vooral mijn vader gaat er bijna aan onderdoor omdat hij al 50 jaar een eenheid is met mama en niet zonder haar kan. Wat kunnen de gidsen zeggen over deze situatie en zijn er dingen die ik als dochter voor mijn lieve ouders kan doen? Ik put zelf veel kracht uit mijn geloof en voel dat opa en oma mij hierin ook bijstaan.
Dank alvast voor het reageren.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.249
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2024, 01:40:16 pm »

Hoi Nymphea,

Ik kan je helaas niet blij maken.

Je gidsen reageren wel, maar de boodschap die ze doorgeven is deze: Aan alles komt een keer een eind, het leven is niet oneindig, en loslaten hoort bij dit proces.

Gebruik de tijd die je krijgt om deze zo goed mogelijk met hun te besteden en koester de herinneringen die je hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2024, 02:07:30 pm »

Dank LPchip! Betekent dit dus dat we morgen slecht nieuws krijgen? Iets wat ik zelf ook al denk te voorvoelen?
Dan rest mij nog de vraag of het goed is dat mijn dochter (20) morgen met mijn ouders meegaat naar het ziekenhuis in plaats van mij, wat eigenlijk de bedoeling was maar ik kan geen vrij krijgen op het werk! Mijn dochter wilde het zelf graag maar ziet er uiteraard ook tegenop.
« Laatst bewerkt op: mei 29, 2024, 02:09:39 pm door Nymphea »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.249
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2024, 03:56:31 pm »

Je gidsen zien tijd niet zoals wij dat zien, dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Je dochter kan inderdaad gewoon mee. Ze is sterker dan ze/je denkt? (je gidsen zijn daar niet duidelijk in, maar ze is in ieder geval sterk genoeg om elke situatie die ze krijgt, om daar mee om te gaan).

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder
« Reactie #4 Gepost op: mei 31, 2024, 11:53:05 am »

Nog een laatste verzoek om nog eenmaal met mijn gidsen in contact te treden; inmiddels weten we dat het kanker is wat mijn moeder heeft maar de mate waarin en in hoeverre dat hoort ze volgende week vrijdag. Echter: ik zou dinsdag op vakantie gaan, ver weg met het vliegtuig. En ik twijfel nu heel erg of ik zal gaan of beter hier kan blijven. Mocht hrt bijzonder slecht nieuws zijn dan wil ik geen tijd verliezen met mijn moeder. Zelf zeggen mijn ouders dat ik wel moet gaan maar dat doen ze omdat ze mij dat niet willen ontzeggen. Wat ern onmogelijke beslissing!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.249
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder
« Reactie #5 Gepost op: mei 31, 2024, 02:20:21 pm »

Hoi Nymphea,

Je gidsen laten me een tijdlijn zien die enigszins in de toekomst ligt. Er is in ieder geval genoeg tijd om vakantie te nemen, normaal terug te komen en dan pas met deze kwestie te maken te krijgen.

Je gidsen zegenen ook je vakantie en voegen toe: Rust lekker uit.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nymphea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder
« Reactie #6 Gepost op: mei 31, 2024, 03:03:15 pm »

Oh wat een fijn bericht! Dank je wel! Dit steuntje in de rug had ik net nodig om de beslissig te nemen. Ik ga! Dinsdag. En ik weet, ik voel dat het goed is. Dat ik er daarna nog heel veel en misschien wel meer, voor mama kan zijn. Dank lieve LPChip en lieve gidsen🙏🏻❤️
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.249
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Grote onzekerheid en verdriet over mijn moeder
« Reactie #7 Gepost op: mei 31, 2024, 04:05:52 pm »

Ik krijg een glimlach terug.

En van mij ook een graag gedaan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.089 seconden met 22 queries.