Hoe verbreek je een energetische verbinding met je tweelingziel?
Ik heb de laatste maanden er veel over gezocht en kom er niet uit. Het aarden, licht en liefde sturen het werkt allemaal niet. De antwoorden die ik krijg zijn allemaal hetzelfde, ik ben de wakkere twin en er gevoeliger voor. Maar het probleem is dat deze verbinding me compleet plat kan leggen, ik zit dan te schudden en te trillen en voel een hoge golf van elektriciteit in mn ruggengraat. Maanden hadden we geen contact en al die maanden was het hetzelfde. Nu weer een week contact gehad en was het wat rustiger, totdat er weer geen vertrouwen in me is. Ik had de tip gekregen om het bespreekbaar te maken, maar dat helpt ook niet. Een tijd lang was het minder voelbaar als we verder uit elkaar waren tot dat we elkaar weer tegen kwamen en er iet veranderende in de energie. En alles omdraaide, dicht bij elkaar was te verdragen en verder uit elkaar legde me plat. Ook de tip om te vertrouwen op het proces en dat het een hoger doel zou hebben, is zwaar als je steeds door de verbinding plat wordt gelegd, het haalt me zelfs uit mn slaap.
Hoe krijg ik dit weg? Is verhuizen een optie? Want ik blijf angst in haar veroorzaken zonder dat ik dat wil en daar door vertrouwd ze me niet. En zal er geen rust zijn. Ik wil hier van af !! Het wordt alleen maar erger.
Daarnaast is er telkens een storende factor een energie die voelbaar is in de knie en kaak. Ze heeft hier behoorlijk last van en ik voel dit ook steeds vaker. Wie of wat is dat en hoe krijgen we dat weg? Of ben ik dan toch diegene die dat veroorzaakt zoals ik soms denk. Al met al wordt ik er moedeloos van en is alles wat ik doe verkeerd. Ik wil er gewoon vanaf. Ik heb verhalen gelezen en gehoord van mensen die het compleet gesloopt heeft en wil niet zo eindigen. Ook het spiritueel ontwaken wat bij het proces hoort mag stoppen want heb het idee dat ik compleet mijn verstand verlies door alles.
Groetjes Aluco