Inmiddels ben ik er via iemand anders achter gekomen wie dit is. Het is de overleden broer van mijn moeder en hij bezoekt me heel vaak iedere dag. Hij is naar het licht gegaan en het is een fijne, warme energie als hij langskomt.
Zelf zit ik de laatste weken ook erg laag in mijn energie, hoeveel ik ook slaap, ik word niet fit wakker. Ik zweefde zelfs laatst een keer boven mijn lichaam toen ik wakker werd, dacht toen dat er even iemand langs kwam, maar toen ik mezelf in het matras drukte zeg maar toen was het ook meteen weg. Bijzondere ervaring
.
Heb vanmorgen een behandeling gehad van een therapeut en het apparaat meegekregen naar huis om iedere dag mezelf daarmee te behandelen. Merkte al wat verschil na de behandeling die zij me heeft gegeven. Dus even afwachten wat er de komende weken voor verbetering komt.
De therapeut zei dat de vermoeidheid op het moment te maken kan hebben met de energie op aarde (die vanuit het universum naar de aarde straalt) en ook 5g internet. Dat eerste dacht ik zelf ook al