Ja, je hebt alle puzzelstukjes en snapt de situatie volledig.
Het grootste probleem is echter dat ieder puur en alleen verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen leven, niet dat van anderen. Het is echt aan haar om dit op te lossen, en ja, veel van wat er tegen haar gezegd is, is gewoon niet waar. Het grootste probleem met mediums is dat er van hun verwacht wordt dat ze op alles een antwoord hebben, dus vullen ze datgeen wat ze niet begrijpen in met informatie die ze hebben.
Ik heb mogen leren om goed te kijken naar de informatie die ik doorkrijg en wanneer het voor mij niet duidelijk genoeg is, en het gevoel dat ik erbij krijg dat ook bevestigd, dan geef ik liever geen antwoord dan dat ik een verkeerd antwoord doorgeef.
Dan heb je ook nog de situaties waarin mensen zelf iets meemaken, en dat op anderen projecteren terwijl dat onjuist is. Bijvoorbeeld, ze zeggen dat iets zo is, terwijl dat alleen voor hun zo is.
Dan is er ook nog de optie dat mediums voor de gek gehouden worden door negatieve entiteiten. Ze hebben nog niet geleerd dat er verschil zit tussen energieën en geven 1-op-1 door wat ze ontvangen, ook als de informatie niet klopt.
Enfin, voor jou is het belangrijk te beseffen dat ze het zelf moet doen, en hoewel je haar wel volkomen mag steunen en je mag ook proberen om haar te helpen op welke manier je ook kan, de situatie pas zal verbeteren nadat zij zelf de stappen zet om het proces te helen.
En daarvoor moet ze op onderzoek uit.
Ze zit in een visueuze circel. Ja de negatieve energie op haar rug geeft haar meer klachten, maar op hetzelfde moment geven de klachten haar de negatieve energie op haar rug.
Het is mogelijk met een heling om de plek op haar rug te stimuleren maar als ze daarna op dezelfde voet verder gaat, is die plek zo weer terug.
Liefs,
LPChip