Omdat ik geen nieuw topic wil aanmaken stel ik de vraag in dit topic, want volgens mij past het hier wel. Ik hoop dat ik het duidelijk omschreven krijg.
Bij mijn vriend is een veranderingsproces aan de gang. Iets in die richting in ieder geval, vooral de laatste tijd maar ook de laatste paar dagen merk en zie ik veranderingen bij hem.
Doordat hij heel onrustig slaapt (vooral als hij stress heeft) heb ik van een natuurgenezer druppels gekregen (een kuur) die hem rustiger gaat krijgen in zijn hoofd (na al die stress) en hiervan een rustigere nachtrust gaat krijgen. Hij is nu halverwege met de kuur. Ik heb ze zelf geregeld zeg maar en het is een wonder dat hij deze heeft ingenomen, is de eerste keer, omdat hij niet zo'n vertrouwen in natuurlijke middelen heeft. Ben wel echt heel blij dat hij hier inmiddels ook open voor staat en niet alleen voor middelen van de apotheek (met meestal bijwerkingen).
Mijn vriend is op het moment wat vergeetachtiger, maar hij heeft ook lange tijd onder stress gestaan en veel moeten regelen. Door zijn ziekte is hij ook sneller vermoeid en als hij 's middags niet even slaapt, dan is dat merkbaar. Zijn gezichtsuitdrukkingen veranderen, net of hij meer / vaker emoties laat zien en zijn ogen veranderen mee, ik vind ze helder kijken, maar ook sterkter / krachtiger.
Wat me ook opeens erg opviel, dat was vanmorgen, is dat hij anders loopt. Gisteren stond hij onder het koken even een beetje te swingen / dansen
en vanmorgen liep hij anders en soepeler. Het leek ook net alsof zijn versleten, ontstoken knie weer even normaal was. En hij leek soepeler te zijn.
Wij zijn samen, voordat het huis gebouwd werd, naar deze plek gaan kijken en het voelde meteen heel goed en fijn. Nu het huis staat en hij er woont, ook. Fijne energie. Ik voel me daar ook erg fijn, wel moeten we beiden nog tot rust gaan komen (ik misschien nog wel meer dan hem), want ik moet soms echt rustmomenten inlassen. We kunnen de rust wel bij elkaar vinden
. Wel bijzonder dat hij aan het veranderen is in dit huis, deze nieuwe omgeving.
Wat ik graag wil weten, zijn de veranderingen van mijn vriend waar ik over heb verteld positief of negatief? Gaat zijn lichaam zichzelf helen / healen zeg maar?
Het gekke is dat mijn gevoeligheid sinds ik in zijn nieuwe huis kom aan het toenemen is. Ik wist niet dat ik nog gevoeliger kon worden! Vraag: Hoe komt dit? Door hem, de omgeving of doordat wij samen aan het veranderen / groeien (positief hoop ik) zijn?