Nederlands > Kaartleggingen
Kaartlegging
LPChip:
Wat ik zelf doe, ik reserveer geld via een spaarrekening, welke ik de naam Buffer heb gegeven. Via een regel van mijn bank wordt mijn prive rekening automatisch aangevuld zodat ik de lopende betalingen altijd kan blijven doen, en elke maand spaar ik automatisch een klein bedrag naar mijn buffer zodat deze gevuld blijft en zelfs een beetje oploopt.
Omdat ik deze constructie heb, ben ik het beklemmende gevoel van niet weten of ik de maand doorkom kwijt, en pas als mijn buffer leeg genoeg is, komt dat gevoel terug. Daarmee kan ik het gevoel van tekort van me afzetten.
Liefs,
LPChip
Stioofje:
Dank LPChip voor je oplossing. Helaas zijn de problemen groter en hierdoor lukt het reserveren van het geld helaas niet.
Het lijkt soms alsof het leven bij anderen altijd voor de wind gaat en dat het bij mij altijd een gevecht is. Maar uiteindelijk komt alles goed.
Stioofje:
Hi,
Misschien kan iemand een vraag beantwoorden.
Mijn vriendin belde mij gisteren op en zij gaf aan dat ze bij mij heel sterk het gevoel had van nummer 4. Nu is zij niet bezig met spiritualiteit, maar ze vertelde dat ze de hele tijd nummer 4 in haar hoofd kreeg en dit moest zeggen tegen mij.
Heeft iemand een idee wat die nummer 4 gaat inhouden voor mij?
LPChip:
Numerologie: het getal 4
Jouw unieke energie is verbonden met de aarde, de wil, vastberadenheid, kracht en het de materie. Je bent doorgaans geduldig, gemotiveerd, verantwoordelijk en betrouwbaar. Je kunt goed organiseren, handelen en ingewikkelde processen beheersen. Je wilt ook goed zorgen voor hen die aan je zorg zijn toevertrouwd. Je hebt een praktisch inslag en goed inzicht in situaties.
Uitdaging
Je mag leren om stabiliteit en veiligheid te bereiken door het volgen van een geleidelijk en stapsgewijs ontwikkelingsproces. Soms heb je de neiging stappen over te slaan of juist te blijven steken in een stap. Jij kunt je energie in de wereld aarden en praktisch gebruiken voor haalbare doelstellingen en die stap voor stap gaan vormgeven. Uitdagingen in gezinsverband of fysieke klachten staan vaak centraal in je leven. Het is daarbij belangrijk dat je je gevoelens herkent, accepteert en verwerkt.
Kracht
Door te leren flexibel te zijn meer naar je intuïtie te gaan luisteren kun je elk gewenst doel in je leven bereiken. Als jij je grote, innerlijke kracht gaat richten kan niets je meer tegenhouden om je leven vorm te geven zoals jij dat wilt. Je kunt dan goed mogelijke risico’s inschatten en gaat hoge doeleinden nastreven in plaats van snelle resultaten. Je aangeboren ambitie en praktisch zakelijk inzicht helpen je om jouw hoogste levensdoel te verwezenlijken en een rots in de branding te zijn voor anderen. Door kracht met flexibiliteit, en analyse met intuïtie in evenwicht te brengen kan je veel bereiken. Naast zakelijke beroepen kan je ook goed werken als wetenschapper, arts, verpleger, teamleider, timmerman, dierenverzorger, ecoloog of maatschappelijk werker.
» Bron: Spirit in coaching.nl
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie