Hi F,
Ik heb hem even verplaatst naar Levensvragen, daar past dit het beste bij.
Je vraag is er een die veel mensen die spiritueel een stuk verder zijn ervaren. Het kan zelfs een beetje autisme zijn, maar staat verder los van m'n antwoord op je vraag.
Het grootste probleem waar wij last van hebben, is dat we vaak ook veel meer voelen dan anderen. Je bent in de buurt van anderen en hun gevoelens overweldigd je zintuigen waardoor je niet alleen last hebt of anderen je wel of niet snappen, maar ook extra druk op dat je veel meer voelt dan je eigen gevoelens en emoties.
De overstroming aan je zintuigen zorgt ervoor dat je extra moet concentreren, en het dus extra energie kost.
Mijn eerste tip is daarom, om je via een visualisatie te beschermen en kijken hoe dat gaat.
De visualisatie is het schild van licht.
Visualisatie
Stel jezelf voor dat er voor jou op ongeveer 0,5 meter afstand een witte zuil van licht ontstaat die ongeveer even lang is als jij lang bent. Zodra je deze zuil in je verbeelding ziet, laat je hem om je heen draaien. Linksom of Rechtsom maakt niet uit. Wat jij prettig vindt, of wat er als eerste in je op komt. Eerst draait hij langzaam, maar dan laat je hem sneller en sneller draaien. Op gegeven moment laat je hem zo snel draaien dat je niet meer ziet dat het een zuil van wit licht is, maar dat het een soort van witte waas wordt.
Gefeliciteerd, je witte schild is actief. Deze zal alle inkomende en uitgaande energieen blokkeren waardoor je terug bij je eigen zelf kan komen.
Dit blokkeert zowel positieve als negatieve energieën, dus echt perfect om tot rust te komen, waar je ook bent.
Enige nadeel, als je dit doet bij mensen die je lief hebt, die kunnen jou ook niet meer voelen, en kun je kil overkomen, maar vaak, omdat ze je kennen, snappen ze het wel. Maar het is wel handig om dit effect te weten.
Ik verwacht dat dit genoeg geeft om in elke drukke situatie de rust te kunnen vinden, en eenmaal die rust zul je ook steeds zekerder worden.
Het schild zal overigens langzaam vervagen, maar als je merkt dat je hem weer nodig hebt, hoef je alleen maar opnieuw te visualiseren om hem weer actief te maken.
Als je iets meer wilt voelen, kun je ook visualiseren dat de zuil minder snel om je heen draait, hoe langzamer hij draait, hoe meer energie hij doorlaat.
Ik hoop dat je hier iets mee kan.
Liefs,
LPChip