Nederlands > Ascentie

De galactische oorlog

<< < (4/6) > >>

B1986:
Het lijkt wel of er toch weer wat meer negativiteit en angsten in de wereld zijn en ik hoor niets anders dan dat mensen ziek zijn of geweest zijn (ikzelf ben nog herstellende van een keelontsteking).
Ik heb licht en liefde verspreid, ga ik weer doen zodra ik het weer kan, maar het is zwaar. Ik kan namelijk maar een beperkt aantal mensen en locaties helpen (en niet de hele wereld 😇)
Mijn gevoel zegt er moeten meer mensen gaan helpen, niet verkeerd of dwingend bedoeld, maar hoe meer mensen helpen hoe beter. Zo hoorde ik afgelopen week van iemand die op de administratie van een ziekenhuis werkt dat haar oudere collega's (nog steeds) heel bang zijn om corona te krijgen. Ik weet bijna zeker dat er in veel ziekenhuizen zo'n angstige, negatieve energie hangt die mensen beïnvloeden.
En op plekken zoals supermarkten voelt het ook niet fijn aan, begrijpelijk door de stijgende prijzen.

Maar is er nog wel beweging in dat we toch door kunnen groeien, bewustzijn groeit en we de positieve kant op gaan? En zou ik nog meer of iets anders kunnen doen om te helpen?

LPChip:
Ziekenhuizen is propaganda. Niet alleen van de artsen naar de patienten, maar ook vanuit de pharma industrie naar de artsen toe. De artsen wordt verteld dat het zo is en nemen dat blind aan, omdat ze dat geleerd hebben te doen. Dus ja, het is logisch dat ze in ziekenhuizen enorm bang zijn voor een virus omdat ze zelf enorm in die propaganda geloven. Want als ze dat niet doen, raken ze hun baan kwijt.

Maar het is inderdaad overal moeilijk door de stijgende prijzen. Maar aan de andere kant, de energie stijgt ook hard, en dit zorgt er ook voor dat mensen die wel kunnen groeien, last krijgen van de extra energie en daardoor ook geraakt worden door de heersende ziekte.

Zie het zo, deze ziekte zorgt ervoor dat mensen extra ontspannen, en dat geeft weer een mogelijkheid om de hoge energieën extra tot je te nemen. ;)

Vanuit je gidsen: Blijf gewoon doen wat je al doet. Zet jezelf wel op de 1e plek, want als jij niet fit bent, kun je ook niets doen. Reserveer wat energie dat alleen voor jou is, en de rest mag je weggeven.

Liefs,
LPChip

B1986:
Zoals ik het zie zijn er meer negatieve mensen dan positieve door wat er allemaal in de wereld gebeurt. Iets in mij zegt dat we de verkeerde kant op gaan  :(. Ik blijf zo goed mogelijk voor mezelf zorgen, voldoende rust en slaap, ontspanning, mediteren in de avond. En een paar keer per week het bos in om te wandelen (met de hondjes van mijn ouders) en ik aai ook regelmatig hondjes van cliënten (honden hebben een positieve invloed op mij). Verder, behalve dat ik werk, en pogingen heb gedaan om wat onder de mensen te komen (is op niets uitgelopen) en ik een vriend wekelijks bezoek zit ik verder best wel in een isolement.
Aan de ene kant heb ik behoefte aan contacten, maar ik weet ook dat die me veel tijd en energie gaan kosten. Dat het ten koste van mezelf kan gaan en ik wens juist een positieve, vredige wereld.

Wat zou jij adviseren? Ik blijf een beetje hiermee in gevecht.

LPChip:
De negatieve entiteiten zijn nu erg druk bezig om alles wat al enigszins negatief is, verder negatief te beïnvloeden, omdat ze al geen grip meer hebben op het positieve.

Blijf vooral positief. Er is nu een strijd in de binnenaarde, maar ze hebben nagenoeg alle troeven gespeeld nu. Houd vol.

Liefs,
LPChip

B1986:
Dankjewel, dit geeft me een soort van rust en gedachten van het komt uiteindelijk goed  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie