Ik zit een beetje met een dilemma. We hebben allebei een familie gevoel bij elkaar, een hele goede en fijne band, en hij heeft, zoals ik al had verwacht, mij al heel veel verteld. En dit gaat nog wel even door denk ik!
Het is soms echt lastig om er te werken, want als hij de kans krijgt verteld hij (te) veel en wordt er bijna niet schoongemaakt
.
Dit kan en gebeurd natuurlijk niet, want de mensen moeten er voor betalen. Een tijdje geleden heeft hij er met mij over gehad om via mijn werkgever te stoppen en zwart bij hun te gaan werken. Dan zijn het geen cliënten meer van mij en dan heb ik meer vrijheid. Dan is het niet professioneel meer.
Ik wil er nog eens met hun (liefst met allebei) over hebben, alleen komt het er niet van. Er zit bij mij een blokkade, ergens vind ik het ook wel lastig. Zolang ik daar alleen via mijn werk kom dan gaat het goed, ik merkte namelijk van de week toen hij vertelde over zijn familie (kerst/ jaarwisseling / verjaardagsfeest) dat er bij mij oude pijn naar boven kwam. Ik mis mijn overleden familie.
Als ik samen met mijn vriend bij zijn familie ben dan komt die pijn ook naar boven.
LPChip, wat zou jij doen? Ik heb met deze man (zijn vrouw is ook erg lief trouwens) een bijzondere band, zal ik de stap nemen?
Ik wil hem ook heel veel vertellen, op rustige momenten (niet onder het werk), en eindelijk eens knuffelen!