Hoi Anoniem,
Welkom op Armina.
Dit is zeker geen toeval. Dit is helderziendheid of helderwetendheid. Sommigen verwarren dit met de-ja vu maar dat is het niet, want jij hebt niet het gevoel alsof je het eerder beleefd hebt, je krijgt een gevoel voordat iets gebeurd en kan daarmee handelen.
Toen mijn moeder haar auto ging kopen, ging ik mee om te shoppen. Ze had haar ogen gezet op een Suzuki Alto, mede omdat ze vaak Suzuki gereden heeft en haar huidige auto toen ook een alto was. Maar we gingen ook kijken voor een hele nieuwe Nissan Pixo. Toen ze me die naam vertelde, en dit is al een paar dagen ervoor, toen kreeg ik een apart gevoel, net alsof er een belletje te horen was, maar dan in de vorm van een gevoel. In eerste instantie vertelde ik mijn moeder dit niet, maar op de dag zelf toen we de dag doornamen en we van een citroën dealer naar de Nissan dealer gingen, zei ik tegen mijn moeder: dit wordt em.
Mijn moeder begon te lachen en zei, haha, dat zou kunnen, maar we zullen zien, want ik heb veel interesse in de Suzuki. Ik vertelde mijn moeder over het voorgevoel en het belletje. Ze weet dat ik dit soort dingen kan, maar ik voelde haar sceptische blik ook. En dat is prima, want het is tenslotte haar keuze.
Tijdens het maken van de proefrit in de Pixo zei ze, ja, dit is mijn auto. Dit rijd erg goed. Maar voordat ze haar akkoord gaf zei ze tegen de dealer dat ze ook nog een afspraak had bij de Suzuki garage. die konden namelijk ook nog wat met de prijs doen. Die suzuki reed minder fijn maar toen ze later hoe het met de prijs zat, gingen ze er ineens een stuk boven zitten dan in eerste instantie gedacht. Toen was de keuze voor de nieuwe Pixo nog veel makkelijker en heeft ze die gekozen.
Dus ja, wat jij ervaart, dat ervaar ik ook, al dan niet in mindere mate dan jou. Het is in ieder geval niet iets unieks en is zeker een paranormale/spirituele eigenschap.
Het feit dat je goed bewust bent van het tijdstip is dan ook niet raar. Om op een andere tijdlijn te kunnen kijken moet je immers goed geankerd zijn op de huidige tijdlijn, en dat ben je.
Liefs,
LPChip