Hoe het exact gaat lopen weet ik niet, maar het is niet iets wat ze voort kunnen blijven laten duren, want veel mensen gaan uiteindelijk dood aan de vaccinatie, dus er gaat een keerpunt komen waarop er genoeg mensen met de juiste kennis in opstand gaan komen en dan stopt het.
Er is nu een nieuwe variant van het virus, en zo ver ik kan zien is dit gewoon dat mensen die de injectie gehad hebben nu ziek worden. Die mensen krijgen dan weer opnieuw een injectie tegen de variant en na een stuk of 10 verwacht ik dat hun ergens een keer dood gaan. De zwakken verliezen, en mensen die zich laten hersenspoelen, tja...
Maar het is erger dat de media zo veel censuur toepast. Er zijn nu piloten die zeggen dat je na de vaccinatie tenminste een maand lang niet moet vliegen omdat de kans op trombose vorming heel groot is. Er zijn al 3 piloten overleden na de inenting door trombose vorming.
En ja, het vaccin maakt mRNA aan met een heel klein deeltje van het virus, maar dit is dus wel gelijk iets wat jouw lichaam voor goed veranderd. Dit is dan ook waar de auto-immuun ziektes vandaan komen en andere bijwerkingen.
Heel veel mensen zijn blij dat ze zich kunnen laten vaccineren en doen dat massaal. Deze snappen dan ook niet dat ik het niet doe maar ik heb ook al gemerkt dat het gewoon zinloos is om een dialoog aan te gaan, dus ik ben daar mee gestopt. Hen waarvan ik weet dat ze ervoor open staan, die informeer ik, voor de rest heb ik m'n energie nodig om zelf gezond te blijven, dus dat doe ik niet.
Wat overigens ook heel erg is, is dat vrouwen onder de 40 door het vaccin onvruchtbaar kunnen worden, en nu heeft de media gezegd: vrouwen onder de 40 moeten geen alcohol drinken want dan kunnen ze onvruchtbaar worden. Zo veel jaren gaat dat prima, nu wordt dit als dekmantel gebruikt. Echt belachelijk.
Dus ja, do your research, en nog veel belangrijker, ga bij elk statement na hoe dat 10 jaar geleden ging, want dan kun je heel veel onnozele leugens er zo uit halen.
Liefs,
LPChip