Nederlands > Kaartleggingen
Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?
Coralie88:
Mijn ex man brengt mij niet bewust (vanuit hem) aan het twijfelen denk ik, maar het gebeurt wel! Doordat zaken met mijn nieuwe vriend niet zo lekker lopen, bespeur ik twijfel bij mezelf of ik er wel goed aan heb gedaan om mijn hele leven op de schop te gooien. Mijn ex helpt mij omdat we nog steeds goed met elkaar omgaan. Het was niet zijn keuze om met ons huwelijk te stoppen. Pijnlijk allemaal. Ik heb erg veel te verwerken van de afgelopen jaren maar vind daarvoor nog niet de rust. Mijn vriend is een nogal negatief ingesteld persoon die nu erg veel energie bij me wegtrekt en ik vraag me dan ook af of ik dit nog lang volhoud. Ik ben bijna hersteld van mijn griep en ga dan proberen een plek voor mezelf te maken. Ik zie overal huizenhoog tegenop.
LPChip:
Het kan ook zo zijn dat deze vriend op je pad is gekomen, juist om je te laten zien wat je wel al had.
Liefs,
LPChip
Hogepriesteres:
Wat LPChip zegt klinkt ook logisch. Dan kan het ook zo zijn dat jou probleem (de kaart die liefdadigheid laat zien ) is dat je niet in wil zien hoe goed je ex het met je voor heeft of dat je het eigenlijk goed had en je misschien beter bij hem had kunnen blijven. Zoals ik zei moet de kaart kloppen.
Coralie88:
Ai dat doet pijn. Ik beken eerlijk, en dat heb ik nog tegen niemand gezegd, dat ik spijt heb van mijn keuze. Liefst zou ik de klok terugdraaien en keihard aan ons huwelijk werken. Maar de scheiding is een feit en volgende week betrek ik mijn woonruimte. Ik heb elke dag zoveel verdriet nu, om alles. En twijfel of ik de wens het universum in zal sturen om weer met mijn ex man samen te komen. Ik weet dat hij nog steeds van mij houdt. Maar aan de andere kant; het ging al een hele tijd niet meer goed. Misschien moet ik maar leren dat gedane zaken geen keer nemen en op de blaren zitten. En zelf een leven op poten zetten.
LPChip:
Je kan een gesprek met hem aangaan en kijken of je de scheiding ongedaan kan maken als dat iets blijkt wat jullie beiden willen.
Liefs,
LPChip
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie