Nederlands > Levensvragen

Kinderjaren vergeten?

<< < (2/4) > >>

WhiTeAnGeL:
Ik herhinner mijn kinderjaren als van de dag van vandaag, ik herhinner echter de jaren vanaf mijn 13de tot mijn 16de heel vaag, ook de schooltijd de middelbare school net of ik nooit daar ben geweest zo gevoel heel vaag.

LPChip:
Ik herinner mij mijn kinderjaren ook erg goed, maar dit komt ook omdat ik zeer jonge leeftijd een bijna dood ervaring heb gehad. Ik heb die herinneringen alsof ze gister gebeurd zijn waarbij ik in sommige gevallen zelfs de geur/smaak/temperatuur enzo kan herinneren. Van zowel positieve als negatieve ervaringen.

Eni:
Ik weet ook niet waarom dit komt, herinner je je misschien alleen de dingen die op een of andere manier belangrijk voor je zijn (voor je ontwikkeling ofzo) ben nu ff hardop aant denken zeg maar..

ik weet juist voor mn 12 niet veel meer, als dan iemand verteld erover begint het soms wel beetje te dagen, maar veel kan ik me niet herineren van daarna wel weer heel veel.

xx

LPChip:
Ik denk dat je gewoon lekker kind bent geweest en je niet zo stoorde aan de maatschappij. Dan ben je ook niet actief met het onthouden van dingen omdat je dat belangrijk vind.

Doordat ik op jonge leeftijd die BDE heb gehad, ben ik ook op jonge leeftijd spiritueel geworden. Ik was daardoor anders dan anderen en ik zat meer te observeren dan dat ik echt kind was, hoewel ik wel gewoon als kind gespeeld heb als ieder ander, maar zelfs tijdens dat spelen observeerde ik. Dat heb ik eigenlijk mijn hele leven gedaan.

WhiTeAnGeL:
Dat observeren is een bekende :) Ik deed dat altijd al van jongs af aan en nu nog steeds haha. Ik denk dat veel mensen die hier komen dat ook herkennen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie