Dag LPChip
Bedankt voor je snelle reactie. Je hebt geen vragen overgeslagen
Yay!
Er rijzen wel nog een aantal bijkomende vragen op na het lezen van je antwoord:
1. Op welke manier kan ik te weten komen welke boodschap ze me willen doorgeven? Hoe kan ik 'de telefoon opnemen'?
Communicatie met je gidsen is een langdurig process. Het is ook niet iets wat ik mijn hele leven al kan. Ik heb het ook moeten leren. Je moet open staan voor de communicatie, dan komt het vanzelf naar je toe. Je moet ook niet gaan twijfelen, want twijfelen is altijd nee.
Als je graag wil leren om met je gidsen te communiceren, begin dan met pendelen. Dit is een makkelijk te leren vaardigheid omdat er een tastbaar object bij zit, de pendel. Stel je gidsen ja/nee vragen en de pendel zal met ja/nee/misschien of onzeker antwoorden. Wel is het belangrijk dat je aan het begin van elke pendelsessie vraagt wat de ja is, wat de nee is, en wat de misschien of onzeker is. Je kan met meerdere gidsen pendelen, en ze zullen zich ten uiting brengen door met een andere pendelbeweging te antwoorden. Ikzelf kan met 3 verschillende gidsen pendelen, waarvan één mijn eigen hogere zelf is. Mijn hogere zelf weet exact wat ikzelf wil, maar kan bijvoorbeeld geen toekomst voorspellen. Mijn gids kan dat wel, maar die weet weer niet exact wat ik echt wil, maar wel wat goed voor mij is. De 3e is een buitenaardse gids, die ik over het universum kan pendelen.
Als het pendelen goed lukt, kun je proberen echt met je gidsen te communiceren. Je gaat in meditatie, maakt hoofd leeg en stelt de vraag in je gedachten aan je gidsen. Het eerste wat in je opkomt is dan hun antwoord. Vervolgens pak je de pendel en vraag je of het inderdaad klopt. Dit is belangrijk, want als ze zeggen dat het niet klopt, is het mogelijk dat het niet helemaal klopt maar wel gedeeltelijk, en dat process is wat nodig is om op elkaar af te stemmen.
2. Kan je me wat meer vertellen over de resonantie met een herinnering uit een vorig leven? Dit is geheel nieuw voor me.
Je ervaart een negatief gevoel, dit is een trigger vanuit je hogere zelf welke voortgekomen is uit een herinnering van een vorig leven. Ik weet niet wat de herinnering is, ik herkende alleen het gevoel, en weet uit ervaring wat het is. Om dit verder uit te diepen kun je regressie therapie doen.
3. Op de momenten dat deze ervaringen zich voordeden was ik niet meer/bewuster bezig met spiritualiteit dan voordien. Heb je enig idee hoe het zou kunnen dat deze ervaringen zich net in deze periode voordoen? Zou ik er op die momenten gevoeliger voor zijn geweest, waardoor ik ze sneller opmerkte?
Groetjes,
Nilly
Het jaar 2020 is het jaar van verandering en spiritualiteit. Veel mensen ontvluchten de nare buitenwereld en keren richting spiritualiteit om weer in een positieve gedachtengang te komen. Je staat er in dit jaar dus veel meer voor open. Er is ook een astrologische gebeurtenis welke dit stimuleert overigens.
Liefs,
LPChip