Het is belangrijk dat jij doet wat voor jou goed is. Je leeft in de eerste plaats voor jezelf, niet voor anderen.
Dus wat betreft het huis, als het niet goed voelt om ongezien te tekenen, dan doe je het niet. Er komt wel weer een ander huis. Maar je weet de locatie wel, dus je kan op google streetview kijken naar de omgeving en dan je gevoel nagaan hoe je de omgeving vind. Dat is een indirecte weerspiegeling van het huis.
Wat betreft niet bij je geld kunnen als niet gevaccineerde enzo, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze kunnen veel maar niet alles. Geld is van jou, een bank kan je nooit verplichten om een qr code te hebben voordat je bij je geld kan. Ze kunnen de toegang tot een gebouw ontzeggen, maar je kan altijd via online bankieren bij je geld kunnen. Dus in het ergste geval maak je het geld over naar iemand anders die het dan pint en weer aan jou geeft.
Ik ben ook niet gevaccineerd, zal dat ook never nooit doen, dus het enige wat mogelijk voor mij lastig wordt, is reizen en uitgaan, maar als er iets is wat ik dan echt wil, ga ik dan wel kijken naar een alternatief. Er zijn nu al artiesten die zeggen: als mensen een qr code moeten scannen om mijn voorstelling te bekijken, dan ga ik niet eens optreden.
Ga niet te hard geloven in je eigen voorspelling, anders wordt het een self-fulfilling prophecy.
Liefs,
LPChip