Er is vorig jaar in de zomer een hele leuke man op mijn pad gekomen, we zijn heel erg verliefd geworden en hebben elkaar al best goed leren kennen. We hebben nog steeds gevoelens voor elkaar, houden heel veel van elkaar, ik ben echt ontzettend gek op hem en we willen voor elkaar gaan. Wat ik voor hem voel is bijna niet te omschrijven, we hebben een hele sterkte en bijzondere band. Ons leeftijdsverschil is groot, maar de gevoelens voor elkaar zijn zo sterk, houden zo veel van elkaar dat we dit geaccepteerd hebben, geen probleem vinden.
Mijn ouders weten hier nog niets vanaf, alleen wanneer A. en ik met elkaar afspreken. Ik wil het binnenkort gaan vertellen dat er meer is dan een vriendschap. We willen elkaar (veel) vaker kunnen zien en (veel) meer tijd met elkaar gaan doorbrengen.
Zou er iemand een kaart willen leggen? Ik zou graag willen weten of mijn ouders hier positief of negatief op gaan reageren. Het is mijn eigen leven, maar het zou echt wel fijn zijn als ze het 'oké' vinden dat ik met hem een relatie aanga!