Nederlands > Kaartleggingen

Kaart leggen

<< < (4/5) > >>

LPChip:
Dankjewel voor de legging. Ik kan er wat mee.

Liefs,
LPChip

Vlinder_07:

--- Citaat ---Pijp

Pijp van mijn voorouders
Laat me dank zingen
Voor alle geschenken
Van het grote mysterie

Laat me toch kennen
Bevrijding van ziel
En breng eeuwige vree
Naar diep in mijn hart
--- Einde van citaat ---

Hoi Mamie,

Dank je wel voor de kaartlegging, ik zie dat er voor mij zelfs 2 kaarten uit zijn gekomen :)

De uitkomst is voor mij een bevestiging van iets waar ik reeds enige tijd mee bezig ben. En in de huidige situatie versneld dit proces zich. Heel mooi!

Liefs

mamie:

--- Citaat van: Vlinder_07 op januari 10, 2021, 10:49:49 pm ---
--- Citaat ---Pijp

Pijp van mijn voorouders
Laat me dank zingen
Voor alle geschenken
Van het grote mysterie

Laat me toch kennen
Bevrijding van ziel
En breng eeuwige vree
Naar diep in mijn hart
--- Einde van citaat ---

Hoi Mamie,

Dank je wel voor de kaartlegging, ik zie dat er voor mij zelfs 2 kaarten uit zijn gekomen :)

De uitkomst is voor mij een bevestiging van iets waar ik reeds enige tijd mee bezig ben. En in de huidige situatie versneld dit proces zich. Heel mooi!

Liefs

--- Einde van citaat ---

Wat fijn om te horen.  Je bent een echte vlinder. Mooi en vrij aan alle kanten. Laat de zon maar schijnen. En ik fladder dit jaar wel ergens achter je aan, hoop ik

Spirit79:

--- Citaat van: mamie op januari 08, 2021, 08:16:07 pm ---Ik wil graag proberen om met een mooie dek een kaart te leggen voor de eerste 10 mensen die zich aanmelden.  Morgen zal ik deze gaan leggen. Dus wie wilt.

( ik hoop dat ik dan de foto’s in de reactie’s kan zetten )
Groetjes sylvia

--- Einde van citaat ---

Ik heb later maar zou je voor mij misschien ook nog een dek willen leggen alsjeblieft? Er is qua werk en privé veel gaande dus ben erg benieuwd. 🙏🤗🙏

mamie:

--- Citaat van: Spirit79 op januari 13, 2021, 04:16:42 pm ---
--- Citaat van: mamie op januari 08, 2021, 08:16:07 pm ---Ik wil graag proberen om met een mooie dek een kaart te leggen voor de eerste 10 mensen die zich aanmelden.  Morgen zal ik deze gaan leggen. Dus wie wilt.

( ik hoop dat ik dan de foto’s in de reactie’s kan zetten )
Groetjes sylvia

--- Einde van citaat ---

Ik heb later maar zou je voor mij misschien ook nog een dek willen leggen alsjeblieft? Er is qua werk en privé veel gaande dus ben erg benieuwd. 🙏🤗🙏

--- Einde van citaat ---

Ik zal vanavond gaan leggen voor je

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie