Nederlands > Kaartleggingen
Kaart leggen
mamie:
--- Citaat van: mamie op januari 09, 2021, 05:05:14 pm ---
--- Citaat van: Vlinder_07 op januari 09, 2021, 12:21:54 am ---Hoi Mamie,
Het zou wel heel leuk zijn als iemand een keer een kaartlegging voor mij doet in plaats van dat ik ze leg, dus graag! :)
Liefs 🦋
--- Einde van citaat ---
Pijp
Pijp van mijn voorouders
Laat me dank zingen
Voor alle geschenken
Van het grote mysterie
Laat me toch kennen
Bevrijding van ziel
En breng eeuwige vree
Naar diep in mijn hart
--- Einde van citaat ---
Peyoteceremonie
Toen de geest van het volk werd gebroken
Toen de buffel niet langer rondzwierf,
Toen al ons land werd afgenomen
En wij geen thuis meer hadden,
Toonde watervogels ons
De nieuwe vermogens
Van de werelden in onszelf
En gaf ons nieuwe hoop.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind, hoor het graag.
B1986:
Hoi Mamie,
Heel erg bedankt, ik kan zeker wat met deze legging. De boodschap die erin zit is helder en duidelijk :)
De kaart die je hebt getrokken met de tekst: Als ik boos ben, waar ben ik dan nalatig in geweest? die klopt precies en in kan me ook erg vinden in de kaart Schild van het Oosten. Ik heb behoefte aan vrijheid om (eindelijk) te kunnen doen en laten wat ik wil (leuke dingen doen, afspreken met mensen), zonder belemmerd te worden. Laat dat huis wat ik zo graag wil maar komen!
Groetjes B1986
mamie:
--- Citaat van: B1986 op januari 09, 2021, 05:43:35 pm ---Hoi Mamie,
Heel erg bedankt, ik kan zeker wat met deze legging. De boodschap die erin zit is helder en duidelijk :)
De kaart die je hebt getrokken met de tekst: Als ik boos ben, waar ben ik dan nalatig in geweest? die klopt precies en in kan me ook erg vinden in de kaart Schild van het Oosten. Ik heb behoefte aan vrijheid om (eindelijk) te kunnen doen en laten wat ik wil (leuke dingen doen, afspreken met mensen), zonder belemmerd te worden. Laat dat huis wat ik zo graag wil maar komen!
Groetjes B1986
--- Einde van citaat ---
Fijn om te horen en Graag gedaan, een fijn weekend ❤️❤️
Searcher:
Dankjewel @mamie dat je de moeite hebt genomen om dit voor mij te doen..
Ik moet er even over nadenken hoe ik deze moet interpeteren.
Het is een mooie kaart!
Gr Searcher
mamie:
--- Citaat van: Searcher op januari 09, 2021, 07:03:01 pm ---Dankjewel @mamie dat je de moeite hebt genomen om dit voor mij te doen..
Het is een mooie kaart!
Gr Searcher
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Searcher op januari 09, 2021, 07:03:01 pm ---Dankjewel @mamie dat je de moeite hebt genomen om dit voor mij te doen..
Het is een mooie kaart!
Gr Searcher
--- Einde van citaat ---
Graag gedaan, niet teveel nadenken. Je weet het antwoord al diep van binnen.vaak is de eerste gedachte al goed 😉. Fijn weekend ❤️❤️
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie