Nederlands > Kaartleggingen

Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde

<< < (3/3)

Nymeriël:

--- Citaat van: Vlinder_07 op december 09, 2020, 09:15:01 pm ---Geen dank hoor :)

Ik verwijs ook even naar mijn handtekening  'If nothing ever changed, there would be no butterflies". Uiteindelijk komt er iets goeds/moois uit, alles gebeurd met een reden.

Ik sluit me aan bij LPChip wat betreft de kids, ook mijn ouders zijn gescheiden toen ik nog klein was. Mijn vader was er al niet veel, maar als kind vraag je dan toch 'waar is papa, wanneer komt hij terug, waarom is hij er niet?" Het feit dat er geen definitieve scheiding was schept toch verwachtingen. Na de scheiding was het gewoon duidelijk. Wordt je een stuk gelukkiger van. Dat geldt ook voor jou zelf.

Wat betreft het stukje 'te kort ingeschreven en weinig geld' of in mijn geval helemaal geen geld kan ik je een hand geven. Been there... Maar ook dat ga jij aankunnen.

Er zijn tal van oplossingen die je nu even niet ziet (buiten bij hem intrekken). Het is inderdaad van belang dat de huidige gebeurtenissen in je leven een plekje krijgen en dat je even voor jezelf kiest, ook al worden hierdoor mensen gekwetst.

Wat ik je mee kan geven uit mijn persoonlijke ervaring is dat je niet dieper kunt dan de bodem van de put en dat het heel fijn voelt als je daar geheel zelfstandig weer uit kunt klimmen zonder afhankelijk te zijn van anderen. Het maakt je sterker.

Je geeft aan dat je minnaar geen uitvlucht voor je is, maar is dat ook echt zo? Of is het de meest veilige keuze omdat hij je onderdak kan bieden?

De kaarten hebben hun zegje al gedaan. Het is en blijft aan jou wat je met deze informatie doet. Ik voel heel veel twijfel bij jou of hij het wel echt wil. De enige die jou antwoord op deze vraag kan geven is de man in kwestie...

Gister gaf ik ook aan dat ik (van de gidsen) mocht zeggen 'voor zolang als nodig'. Ik krijg verder geen aanvulling hierop, misschien iemand anders nog?

Het loopt zoals het loopt, water kun je ook niet sturen ;)

Liefs 🦋

--- Einde van citaat ---
Hoi Vlinder,
Ik wil even antwoorden op je mooie post waarvoor dank. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik niet voor deze man kies vanwege het onderdak wantvdat bieden enkele andere goed vrienden mij ook aan en zelfs gratis en voor niets! Dus dat is niet de reden. De reden is wel dat ik graag met hem
zou samenleven en elke dag samen wakker worden. De reden van zijn twijfel aan sanenwonen zijn: hij woont erg klein en heeft enorm veel spullen, het huis is dus al erg vol. Dat zie ik ook zelf wel. Een andere reden is dat hij erg aan zijn eigen space hecht, het ook fijn vindt om lekker alleen te zijn soms (ik trouwens ook) en wellicht bang is dat dat erbij in zal schieten. Aan zijn liefde voor mij twijfel ik niet.
Ik voel aan alle kanten dat ik binnen afzienbare tijd een beslyit zal moeten nemen en dat voelt alsof ik een strop om mijn nek heb. Ik ben behoorlijk in paniek soms omdat ik geen uitweg zie. Mijn man wil het liefst net mij verder.

Nymeriël:
En nog even over “zolang als nodig”. Ik denk dan meteen aan dat ik hier thuis moet blijven zolang als nodig...voor mijn kinderen? Ze zijn ovetigens 16 en 18 en de oudste wil komend jaar het huis uit. Hij heeft er heel veel moeite mee zoaks het het laatste jaar gaat hier. Veel spanningen en door corona kunnen ze ook niet echt wat leuks doen. Het is best zwaar vind ik en ik moet vaak huilen om alles.

Vlinder_07:
Hoi Nymeriël,

Het is niet zo dat je mij ervan hoeft te overtuigen van de reden waarom je er voor kiest om wel of niet bij hem in te trekken. Het gaat erom dat je eerlijk tegen jezelf bent en er over nadenkt of het al dan niet een soort 'vluchten' of 'troost zoeken'. :)

Ik zie overigens wel wat tegenstrijdigheden in jouw motivatie...

Jouw vraag was toch "heeft deze relatie toekomst?"?
Dat is waar de gidsen op reageerden met "voor zo lang als nodig".

Het is begrijpelijk dat je bepaalde dingen heel graag wil.. maar iets willen betekent niet per definitie dat we het ook krijgen.

Wat betreft het huilen... zijn opgekropte emoties, die mag je er gerust uitgooien. Wordt je rugzakje leger van ;)

Liefs 🦋

Nymeriël:

--- Citaat van: Vlinder_07 op december 13, 2020, 06:38:19 pm ---Hoi Nymeriël,

Het is niet zo dat je mij ervan hoeft te overtuigen van de reden waarom je er voor kiest om wel of niet bij hem in te trekken. Het gaat erom dat je eerlijk tegen jezelf bent en er over nadenkt of het al dan niet een soort 'vluchten' of 'troost zoeken'. :)

Ik zie overigens wel wat tegenstrijdigheden in jouw motivatie...

Jouw vraag was toch "heeft deze relatie toekomst?"?
Dat is waar de gidsen op reageerden met "voor zo lang als nodig".

Het is begrijpelijk dat je bepaalde dingen heel graag wil.. maar iets willen betekent niet per definitie dat we het ook krijgen.

Wat betreft het huilen... zijn opgekropte emoties, die mag je er gerust uitgooien. Wordt je rugzakje leger van ;)

Liefs 🦋

--- Einde van citaat ---
Hoi Vlinder,
Ik begrijp niet goed wat de gidsen daarmee bedoelen dan. Kun je het uitleggen? Bedoelen zedt die reltie toekonst heeft oor zolang het nodig is?
Huilen...ja datkan ik gelukkig vrij makkelijk. Het lucht op inderdaad.

Vlinder_07:

--- Citaat ---Ik begrijp niet goed wat de gidsen daarmee bedoelen dan. Kun je het uitleggen? Bedoelen zedt die reltie toekonst heeft oor zolang het nodig is?
Huilen...ja datkan ik gelukkig vrij makkelijk. Het lucht op inderdaad.
--- Einde van citaat ---

Hoi Nymeriël,

Meer dan dat krijg ik niet door. De tijd zal het leren... de puzzelstukjes vallen vanzelf een keer in elkaar.

Fijn te horen dat het oplucht. Hoe leger je rugzakje wordt des te eerder je de juiste (uit)weg zal zien.

Liefs 🦋

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie