Nederlands > Kaartleggingen
Kaartlegging over de nabije toekomst en de liefde
Nymeriël:
Ik zou het erg fijn vinden als iemand mij zou willen helpen. Ik zit in een lastig parket (na heel lange relatie met kinderen denken we nu over scheiden en ik heb een nieuwe liefde sinds 1,5 jaar). Ik zou heel graag iets meer willen weten over welke beslissing het beste is en of de relatie met mijn vriend een succes kan worden. Ik blijf maar in rondjes piekeren over de toekomst en alle beren op de weg (huisvesting voor mij, of kan ik bij mijn vriend intrekken, mijn kinderen en hoe dat allemaal moet, geldzaken, alles). Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Mijn partner weet overigens van mijn nieuwe vriend, we hebben sinds jaren een open relatie dus er is niets geheim.
Dank alvast voor de hulp!
LPChip:
Hoi Nymeriël,
Ik twijfel een beetje of ik een kaartlegging voor je moet doen of niet. Ik kan namelijk zonder kaartlegging ook het een en ander vertellen. Wellicht dat je wel wat hebt aan een kaartlegging, maar gezien je ze zelf ook legt wacht ik er toch even mee tot je gelezen hebt wat ik je kan vertellen. Mocht je daarna alsnog een kaartlegging willen, dan leg ik deze met liefde voor je.
Je staat inderdaad op een kruispunt. Of meerdere eigenlijk. Een heel wegennet met verschillende mogelijkheden en de ene splitsing naar de andere met zijwegen enzovoorts. Dit zorgt er inderdaad voor dat het zoeken is naar de juiste weg.
Normaal gesproken zou ik zeggen, ga een plattegrond tekenen, maar je gidsen komen met een beter alternatief.
Je gidsen zeggen: Wanneer ze weet wat ze wil, zal het juiste pad oplichten om er te komen.
Wat je dus moet doen is kijken wat jij echt wil. Kijk niet alleen naar wat haalbaar is, maar kijk ook naar wat jij echt wil. Zodra je weet wat je wil hoef je niet meer te piekeren. Maak de beslissing dat je weet wat je wil, en alle paden die niet relevant zijn zullen automatisch verdwijnen waardoor het juiste pad overblijft.
Weet dat je door je gidsen gesteund wordt. Ze willen je graag helpen, maar ze kunnen en mogen niet de beslissingen voor je maken. Jij maakt de beslissing, zij helpen je vervolgens om deze tot uitvoering te brengen.
Liefs,
LPChip
Nymeriël:
Oh LP Chip, dank je wel alvast voor deze reactie! Het raakt me enorm voel ik. Ik moet er bijna van huilen. Voel dat het klopt wat je zegt en dat ik geholpen zal worden vanuit de onzichtbare wereld. Als ik dan echt diep in mijn hart kijk, ja, dan komt er een antwoord, maar dat wisselt soms nog omdat mijn vriend ook heel wispelturig kan zijn en ik me soms afgewezen voel door hem. Als hij mij zou vragen bij hem te komen wonen, dan zou ik de beslissing makkelijker kunnen nemen. Maar ik voel twijfel bij hem, om verschillende redenen die niet met mij persoonlijk te maken hebben maar alles met hem. Goed, dat gezegd hebbende, is het natuurlijk ook niet niks om je partner en kinderen voor je gevoel in het verdriet te storten. Mijn man komt er wel overheen maar mijn zoon en dochter zullen erg veel verdriet hebben. Ik zal degene zijn die het huis verlaat.
Het is ook best moeilijk om te bedenken wat ik echt wil en dan niet te kijken naar alle obstakels. Maar ik weet inderdaad wel dat manifesteren zo werkt:Voor je zien wat je wilt en doen alsof het er al is zonder je druk te maken hoe je er komt.
Ondanks dat ik zelf soms wel kaarten leg, zou ik een legging zeer op prijs stellen! Het is fijn als een ander even van buitenaf meekijkt.
Dus als je het zou willen doen: Heel erg bedankt alvast! Ook andere ingevingen of adviezen (van jou en ook van anderen zijn welkom!)
LPChip:
Hoi Nymeriël,
De i-ching riep me in dit geval. Hoewel de kaartlegging niet helemaal bij je vraagstuk past, heb ik het gevoel dat het je veel verder helpt dan ik nu kan zien.
Hier is de kaart:
60. De Beperking
Dit hexagram wijst erop dat het tijd wordt dat je wat matiger wordt. Dat kan zijn: in eten of drinken, maar ook in je manier van leven. Ben je misschien een workaholic? Of doe je fanatiek aan sport? Alles wat 'te' is, zou je uit je leven moeten bannen. Regelmaat en middelmaat zijn eventjes nodig.
Dit hexagram loopt min of meer gelijk met ons gezegde 'overdaad schaadt'. Je moet jezelf bepaalde beperkingen opleggen, zegt hexagram 60. Maar ook die beperkingen moet je beperken. Met andere woorden: je moet ook weer niet te streng worden voor jezelf!
Zoek de gulden middenweg tussen genieten en plicht, tussen mogen en moeten. Dan kun je je doel vanzelf bereiken.
Op zakelijk en financieel gebied is dit hexagram geen hoogvlieger. En ook op liefdesgebied wijst het op een wat lauwere periode. Toch moet je je niet al te veel zorgen maken, want waarschijnlijk komt alles na verloop van tijd toch nog op z'n pootjes terecht.
Liefs,
LPChip
Nymeriël:
Dank voor deze legging LP Chip/. Ik kan er zeker wat mee. Toch zou ik je willen vragen om ook de kaarten voor mij te leggen als je dat wilt doen...Ik heb daar mee affiniteit mee dan met de I-Tjing. Ik ga ook eens mediteren op de uitkomst van de I Tjing; beperking.
Wat ik o.a. heel graag zou weten is of ik gelukkig zal worden met de man die nu mijn minnaar is. Of wij samen onder een dak kunnen wonen.
Heeft deze relatie toekomst?
Alvast heel veel dank en een fijne dag,
Nymeriël
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie