Interessant dat je zegt dat je specifiek een stem hoorde. Ik ken dat van eerder, maar uiteindelijk werden dat zo'n 10 à 15 personen, vrouwen- en mannenstemmen. Ze wisten allemaal prima wat er in mij omging en waren dan weer eens positief, dan weer eens negatief, en er zat één heel enge stem bij. Dacht eerder nog dat de stemmen bij een psychiatrische ziekte hoorden, maar later werd me duidelijk dat de stemmen een realiteit onafhankelijk van mij kenden en me die ook doorgaven, bewijzen genoeg in de loop der tijd dat ze authentieke individuen waren. Maar werd tegelijk een beetje naar van al die stemmen, kon er niet goed mee omgaan en wilde liever dat ze zouden weggaan. Dat heb ik gevraagd aan degene die in de geest bij me is, en sindsdien zijn de stemmen verstomd.
Af en toe verlang ik er nog wel naar ze te horen, maar het is veel rustiger en prettiger voor mij om dat stukje communicatie niet te hebben. Op zich ken ik ook haar stem, zowel via een stem alsof door mijn oren spreekt, als in mijn geest, dus ik weet dat ze me met me kan praten. Maar probleem is dat ik dan nog dieper verliefd en begeesterd wordt en ik hou mezelf liever zoveel mogelijk op aarde. Misschien is ze daarom stil via de stem, maar gelukkig mag ik in de geest nog van alles aan haar vragen, net als aan anderen aan gene zijde, via degene met wie ik contact heb in de geest.
Dus zo werkt(e) het qua communicatie met 'de andere wereld' bij mij een beetje. Er is zoveel meer, maar dat alles is meer op gevoelsvlak.
Liefs, Bran