Nederlands > Kaartleggingen
vraag
LPChip:
Ja, je zou het nu moeten voelen. Vooral de rust inderdaad. De spanning is weg. Andere emotionele klachten etc, dat staat los van de overspanning. Ik heb puur gezorgd dat je energetisch vermogen weer normaal is zodat je lichaam zelf weer met je aan de slag kan.
Je kan je gidsen vragen om een heling, maar ze zijn niet zo sterk als een andere aardbewoner zeg maar, omdat hun niet in de 3e dimensie zijn en het daarom veel moeilijker voor hun is om goed met de energie te werken.
Ik ben niet echt thuis in boeken, maar er is een boek waar ik zelf ook veel aan gehad heb: "Je kunt je leven helen" - Louise L. Hay. Dit boek beschrijft namelijk de connectie tussen je fysieke lichaam en de geestelijke welzijn. Hoe een staat van zijn zich kan uiten in een pijn in je lichaam en andersom.
Liefs,
LPChip
Ik vraag mijn gidsen weleens om me te helen, maar als ik zelf in meditatie de energie bestuur is het veel en veel krachtiger.
space:
ja ik heb dat boek gelezen
ook joe dispenza gelezen
jaa
niet perse emotioneel
ik weet gewn niet wat er is
en ik wil weten waarom die overspanning is
zodat ik daaraan werk
k kan moeilijk elke keer bij jou aankloppen denk ik
blijkbaar komt t terug..
snap je
ik zoek ernaar dat k t zelf kan oplossen
space:
goed ik vertrouw op mn lichaam
t zal hopelijk nu doen wat t nodig heeft om mij in balans te houden
LPChip:
Ik weet niet of het terug gaat komen. Toen ik verbinding met je maakte voelde ik hetzelfde als de laatste keer, maar ik kon gewoon niet in een keer alles weghalen omdat dat van het ene uiterste naar het andere uiterste ging, en je lichaam tijd nodig heeft om in balans te komen.
Liefs,
LPChip
space:
ah ok!
klinkt logisch
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie