Nederlands > Kaartleggingen
vraag
space:
wat is het dat ik te veel doe dan? :/
heb je enig idee?
dan verminder ik dat.
want ik weet niet of ik dat bewust heb gedaan, denk het niet.
of misschien is mijn vraag meer, sinds ik met mezelf bezig ben, om te helen, ben ik op de goede weg?
space:
hoe zou iemand energie kunnen verzamelen?
wat voor daden brengen dat als gevolg met zich mee?
LPChip:
Je hebt je chakra's te ver open gezet, een gevolg van te veel met spiritualiteit bezig zijn.
Je bent verder op de goede weg hoor. Veel mensen hebben hun chakra's dicht zitten, en dat is ook niet goed.
Het leven gaat om balans, en om een goede balans te vinden moet je wel eerst de uitersten vinden, die heb je dus gevonden. :)
Liefs,
LPChip
space:
ff n update ik voel me lichter,
maar ook af en toe misselijk geweest en beetje verdrietig, ook lichte vreugde gevoeld,
beetje duizelig, maar ook heel hoopvol
ik was ook heel moe, ik ga nog wat drinken omdat ik voel dat ik water nodig heb.
ben benieuwd hoe ik me morgen voel.
LPChip:
Succes. :)
Ik kan je trouwens aanraden om wat extra te aarden. Dit zal je helpen om met beide benen weer op de grond te komen, dan voel je je ook sterker en minder duizelig.
Je kan dit doen door in een meditatie te visualiseren dat er een energielink vanuit je stuitje naar beneden, de aarde in gaat. Over deze weg kun negatieve energie afvoeren en positieve energie terugkrijgen. Ook helpt het om een visualisatie te doen waarbij je diep door je neus inademt naar je buik, en bij de uitademing door je mond dit nog verder te laten zakken naar de aarde. Doe dit tenminste 3x.
Liefs,
LPChip
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie