Nederlands > 2012
Essay over 2012
LPChip:
Hoi Debbie,
Deze berichten heb ik niet zelf doorgekregen, maar ik heb wel een keer contact gehad met buitenaardsen.
Als je nu weinig van je omgeving snapt omdat je het gewoon raar vind hoe de aarde zo negatief kan zijn, dan hoef je je geen zorgen te maken. Het komt er eigenlijk op neer dat we met z'n allen een bewustzijnsverandering gaan meemaken. Degene die dat niet kunnen omdat ze "niet voor rede vatbaar" zijn, zullen deze transformatie op een andere manier meemaken. Ze zullen vroegtijdig hemelen en opnieuw incarneren met een getransformeerde ziel. Zelfs als ik deze transformatie niet bewust mag meemaken maar vroegtijdig ga hemelen, vind ik dit nog steeds niets om me zorgen om te maken.
debbie:
Hoi LPChip,
Nee dat lijkt me ook niet iets om je zorgen over te maken. Ik denk dat een bewustzijns verandering alleen maar goed zal zijn. Maar je hoort ook veel over dat de wereld zou vergaan en dat vind ik wel een beetje eng idee. Maar verandering is altijd goed, verandering is groei. Daarnaast probeer ik te leven met het motto: het gaat zoals het gaan moet en zo is het goed, dus laat los en heb vertrouwen. Soms moeilijk in de praktijk maar wel weer een uitdaging.
En op kleine schaal probeer ik in mijn wereldje dingen te veranderen :) ik werk met kinderen met gerdagsproblemen en probeer ze te laten zien waarom een goed hart voor alles wat leeft zo belangrijk is. En dat we allemaal deel uitmaken en in verband staan met elkaar en dat het belangrijk is dat het met iedereen goed gaat want ik denk dat je alleen door dat na te streven zelf geluk kan ervaren. Dat de kinderen leren zien dat iedereen maar een ding wil en dat dat gelukkig zijn is. En dat een ieder zijn of haar best doet dat te bereiken. En dat wat hun doen reactie heeft op hun geluk maar ook op dat van anderen en dat iedereen dus een verantwoordelijkheid draagt.
Het is heerlijk om dan een tekening van een 8 jarig kind te krijgen met daarop de text: 'Allemaal zijn we anders maar ook hetzelfde' Geeft mij het gevoel dat iets van wat ik ze probeer te laten voelen is begrepen. Heerlijk is dat.
Maar dan nu buitenaardse vragen :):
IK ken niemand die buitenaards contact heeft gehad. Vond je dat niet een beetje eng? Lijkt me wel heel speciaal.
Groetjes Debbie
debbie:
PS: Bedankt dat je mijn vele vragen zo geduldig beantwoord dat waardeer ik zeer!!
Groetjes Debbie
LPChip:
Nee, ik vond dat eigenlijk vrij normaal. Ik ben wel blij dat ik het heb mogen ervaren. Dat zeker. :)
Maar het ging wel vrij vanzelf, dat contact.
En graag gedaan. Ik beantwoord je vragen met liefde. :)
Liefs,
LPChip
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie