Nederlands > Kaartleggingen
Kaart leggen
LPChip:
Nee, hij is niet meer in een aards lichaam. Ik kan echter niet uitsluiten dat de ziel die jou steeds bezoekt, jouw vriend is.
Liefs,
LPChip
B1986:
Ik heb dit aan nog iemand gevraagd, die man vraag ik vaker (ook) om hulp en die zegt iets heel anders. Heb het advies gekregen om met mijn vriend naar de huisarts te gaan, daar had ik vorige week ook al aan gedacht, maar nu ga ik zeker actie ondernemen. Hij zei ook dat de echte persoon er nog wel is en niet overleden is gelukkig, alleen is hij echt heel erg moe. Waarschijnlijk door onderliggende gezondheidsproblemen in zijn lichaam en daardoor kan iemand heel erg veranderen.
B1986:
Wel heel erg bedankt voor je reactie, dat heeft me geholpen. Ik weet zeker dat ook ik weer iets meer naar hem toe trek aangezien ik verschrikkelijk veel verdriet heb gehad. Ook al voel ik me nu nog verdrietig / verloren, maar dit gaat me wel weer terugbrengen naar mijn ware ik. Die een beetje weg was en die is weer terug, met meer gevoel :) :)
LPChip:
Oké, succes. :)
Liefs,
LPChip
Ninkenike:
De wereld om je heen is een weerspiegeling van jezelf. Jij bent veranderd en daardoor verandert je omgeving en gaan mensen anders met je om. Mooi om je groei te zien😇
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie