Nederlands > Kaartleggingen

Kaart leggen

<< < (4/6) > >>

LPChip:
Je kan in het leven pas alles leren als je ook alles ervaren hebt. Zo heb je een gedeelte van je leven dat veel tegen lijkt te zitten, en zo zijn er momenten waarop het gewoon mee zit. :)

Geniet van de positieve ervaringen. :)

Liefs,
LPChip

B1986:
Het is lang geleden dat ik hier wat heb geschreven. Ik ben ten einde raad en heb hulp nodig. Mijn vriend is in korte tijd heel erg veranderd. Het is niet meer de persoon waar ik mega verliefd op ben geworden. We zijn een half jaar samen en hebben fijne tijden met elkaar gehad. Het voelt voor mij alsof hij voorgoed veranderd is en ik maak me ook nogal zorgen om zijn gezondheid. Hij gaat erg hard achteruit. Ik mis de persoon die hij was, hoe hij werkelijk is/was. Wat is er met hem gebeurd? Met zijn hersens, in korte tijd? Ik ken hem bijna niet meer terug  :( :'( en ben mijn maatje kwijt.

B1986:
Hoe dan ook: ik zal hem nooit laten vallen. Hoe moeilijk het soms ook is. Voor hem is dit ook moeilijk, dat weet ik zeker.

Ik ga hem de komende tijd wat rustgevende energie sturen, dat kan hij voor mijn gevoel wel gebruiken.

LPChip:
Ik heb recent geleerd dat het mogelijk is om een soul swap te doen. Wanneer je het in dit aardse leven opgeeft, kun je ervoor kiezen dat een andere ziel jouw lichaam overneemt.

Mijn gidsen geven door dat dit bij jouw vriend ook het geval is. Hij is dus niet op wie je verliefd bent geworden, alleen het lichaam is hetzelfde. Je vriend is in een situatie terecht gekomen waarin hij het opgegeven heeft.

Als je de relatie zou beƫindigen, zal jouw vriend dat niet erg vinden en snappen. Sterker nog, hij was erg bang voor wat je nu meemaakt, maar hij kon het niet meer aan.

Dat is alles wat mijn gidsen mogen vertellen.

Liefs,
LPChip

B1986:
Is mijn echte vriend, de ziel waar ik gek op was nog wel op aarde (in een ander lichaam) of overleden? En als hij er nog wel is, is er dan een kans dat ik hem ooit nog tegenkom en we elkaar herkennen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie