Nederlands > Kaartleggingen

Kaart leggen

<< < (3/6) > >>

B1986:
Hier had ik nog niet aan gedacht, ik ga er binnenkort eens met hem over hebben. Dankjewel voor je hulp!

LPChip:
Asjeblieft. :)

Succes.

Liefs,
Leon

B1986:
Het gaat niet goed met hem, hij wil toch geen relatie opbouwen (ik sta hier achter), begrijp ook heel goed waarom. We hebben het er uitgebreid over gehad. Vind het wel heel jammer, ik had hem toch echt nog wel eens vaker willen knuffelen. Maar goed, ik ben een hele fijne ervaring rijker, heb gevoeld/gemerkt hoe lief hij me vind!

Maar hij heeft vorige week een operatie gehad en verkeerde medicijnen gekregen. Veel last van het gebied waar hij geopereerd is, terwijl het beter zou moeten gaan. Hij is bang en zit er helemaal doorheen :(. Ik was er van overtuigd dat alles met de operatie goed zou gaan, maar ik weet het niet meer. Wat denk jij?
Ik heb gewoon iets met deze persoon, is niet uit te leggen, zelfs met het moeilijke gesprek van vandaag heb ik gezien hoe een mooi mens het is. Zo puur en echt!

Zal ik hem voorlopig even met rust laten (alleen bij hem werken) of af en toe even iets van me laten horen, even een berichtje sturen om te vragen hoe het met hem gaat? Wat is het beste in dit geval?

LPChip:
Hoi B1986,

Je gidsen vinden het belangrijk dat je zelf een keuze maakt en dat je zelf alles overweegt. Doe wat voor jou goed voelt en weet dat wat je ook kiest het juist is. Dit is een leermoment. Aldus je gidsen.

Liefs,
LPChip

B1986:
Ik heb vanmorgen contact met hem gehad, even iets besproken met hem wat ik kwijt wilde en wat me dwars zat naar aanleiding van het gesprek gisteren en hij reageerde echt fijn.

Eerlijk gezegd ben ik verbaasd dat dit contact gewoon soepel verloopt, want ik heb vroeger toch echt een ander soort contacten gehad. Die mensen liepen over mij heen, moest ze soms achterna lopen anders hoorde ik niets, waren bemoeizuchtig, bepaalden wanneer er contact was en wat we gingen doen. Oftewel ik had weinig tot niets te zeggen.
Deze persoon heeft respect voor mij, zowel voor mij als persoon als in mijn werk, dat is het juiste woord! En ik uiteraard ook voor hem.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie