Hoi L,
Wat ik je nu ga vertellen zal pijnlijk voor je zijn, maar ik ga er niet omheen draaien. Dat helpt jou niet verder.
Je Soulmate is iemand die vanuit dezelfde ziel ontstaan is. Dit zorgt ervoor dat je elkaar enorm goed aanvoelt, en dat alles heel vertrouwd voelt. De ander is immers een stukje van jezelf.
Het kan zijn dat je een relatie krijgt met je soulmate, maar dat hoeft niet. De reden om een soulmate te ontmoeten op aarde is zodat je van elkaar kan leren. Niet alleen heb je het heel fijn samen, je bent de grootste spiegel voor de ander die er maar bestaat. Dit heeft veel voordelen, maar ook veel nadelen.
De voordelen zijn dat je namelijk alle negatieve dingen van jezelf ziet zodat je aan jezelf kan werken. Dit zijn gelijk ook de negatieve dingen, want als je dit niet wil of moeilijk vindt, dan heb je innerlijke strijd met jezelf.
Voor hem is de strijd met zichzelf te moeilijk, waardoor hij zich van je afgesloten heeft. Om de leegte die het creëerde op te vullen is hij weer terug naar zijn ex gegaan. Dit is een verwerkingsproces voor hem, en misschien ook wel een ontvluchting.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Liefs,
LPChip