Hoi B1986,
Vannacht rond 23:30 heb ik je een energetische behandeling gegeven. Ik ben begonnen om je chakra's te meten van 1 t/m 7. 1 tot 5 waren goed, 6 was wel actief, maar op een lage stand, 7 draaide niet. Toen ik die wilde laten draaien ging het echt stroef. Energie wilde niet naar binnen stromen. Ik heb daarna chakra 6 laten draaien maar energie naar buiten laten gaan ipv de andere kant op, om zo negatieve energie af te kunnen voeren. Daarna kon ik chakra 7 zelfstandig laten draaien en zo energie het lichaam in kunnen brengen op natuurlijke wijze.
De energie ging het hoofd van boven naar binnen, nam negativiteit mee en weer naar buiten via de 6e chakra.
Terwijl dit aan de gang was, heb ik energie gestuurd naar andere delen van je hoofd, waaronder je hersenen, je voorhoofd en je kaken. Wat jij beschrijft als pijn in je wangen zijn eigenlijk je kaken.
Ik heb daar veel energie naar toe gestuurd.
Verder heb ik je nog een body check gegeven. Ik merkte verder weinig dat verkeerd zat. Wel voelde ik een lichte misselijkheid, dus heb extra energie naar je maag gestuurd om deze tot rust te brengen.
Toen ik weer terug naar boven ging, en de energie stopte voelde ik gelijk dat je 7e chakra weer stopte en weer stroef ging. Ik kon hem wel makkelijk laten draaien nu, maar het ging niet vanzelf.
Maar je lichaam gaf aan voor nu genoeg te hebben, dus heb de sessie beƫindigd. Als je het goed vindt zal ik vanavond nog een sessie doen en kijken of je 7e chakra wat meer wil draaien.
Ik hoor graag hoe jij het ervaren hebt.
Liefs,
LPChip