Nederlands > Droombetekenissen
Voorspellende droom?
carola:
Ik heb ook gedroomt van de dood van mijn vader dit alles voelde niet als een droom aan en dit droomde ik toen ik 6 weken zwanger was en met 6 maanden kwam deze droom uit .Maar hoop dat het symbolisch bedoeld is.
liefs carola
Honesty:
Ik weet niet of het een voorspellende droom was, maar ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt en dat is wel werkelijkheid geworden.
lotuslove:
Bedankt voor jullie inzichten ;)
Ik denk dat 't beste is voor mij om er verder maar geen aandacht aan te besteden.
Honesty:
Nee inderdaad, als jij dat gevoel hebt om er geen aandacht meer aan te besteden dan is dat gewoon okee, ik bedoel, een droom is soms ook maar een droom, ook al wil je bepaalde dingen helder hebben.
wouw:
Dood
Als je droomt over de dood van een geliefde, suggereert dit dat je een bepaalde eigenschap mist die de geliefde met zich meedroeg. Vraag jezelf eens af wat deze persoon zo speciaal maakt en wat je zo in hem/haar waardeert. Wellicht is het precies datgene dat je mist in jezelf of in je relatie.
Als je droomt over je eigen dood, duidt dit op een overgangsfase in je leven. Je wordt spiritueler en wijzer. Een alternatieve uitleg daarentegen is dat je wanhopig probeert te ontkomen aan de verplichtingen van het dagelijske leven.
http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Dood
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie