Nederlands > Kaartleggingen
Zou iemand een kaartlegging voor mij willen doen?
Eni:
@ Anne
Bedankt voor de kaartlegging..
Kaart 1:
'vroeger' was ik me van niks bewust, leefde gewoon mn leven. Instict/ intuitie kan ik me ook vinden, heb vaak gehad dat ik iets d8 en dat zei en een volwassen iemand daar tegen in ging dat ik dat niet mocht zeggen dat het niet waar was. En hield ik daarna maar stil, omdat ik dacht dat de volwassen mensen het beter wisten dan mij.
Kaart 2
Klopt ook, ben me nu meer bewust van alles en leer steeds meer mezelf kennen. Probeer wel nog steeds bevestiging en hulp te zoeken van buitenaf,.
Kaart 3
Dat ik me niet moet misleiden door de buitenwereld moet ik denk ik zeker mee oppassen.. Laat me nu nog vaak misleiden, of als iemand zegt dat dat niet waar is bijv. dan neem ik dat maar aan (als bij kaart 1)
@ Akasha
Ik vind het goed dat je het wil proberen. Ben benieuwd naar je kaartlegging, ik zal je daarna vertellen wat ik er van vond, zodat je er zelf ook van kunt leren
xx
Akasha:
Is goed. Als alles meezit, ben je morgen de eerste. ;)
Eni:
Haha das goed, zie het wel verschijnen :D
WhiTeAnGeL:
Hoi Eni,
Leuk dat de kaarten wel kloppen :) Ik had al zo gevoel erbij van hoe en wat.
Nu maar wachten op de toekomst :P
Die kaart van de toekomst kan ook plaats vinden binnen een maand of paar maanden hoeft geen jaren te duren of iets.
Als ik voor mezelf kaarten leg dan duurt ongeveer een maand en snap ik de betekenis van de kaart van de toekomst;)
Liefs
Eni:
Ik ben benieuwd naar de kaart van de toekomst ;)
Ik ga zeker over een tijdje eens teruglezen en kijken of ik er al wat in herken, en houd het natuurlijk ook in mn achterhoofd wat je had geschreven
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie