Nederlands > Kaartleggingen
Zou iemand een kaartlegging voor mij willen doen?
Eni:
Jah eigenlijk wel he ;) maar dat zit al hele dag in mn hoofd dus denk typ het er zo maar neer..
Kijk maar wanneer je er tijd voor hebt
Akasha:
Is goed. :D
Akasha:
--- Citaat van: Eni op januari 31, 2009, 04:03:06 pm ---of ik mezelf (snel) verder mag/kan ontwikkelen en ik wat meer rust zal kunnen vinden daarvoor?
--- Einde van citaat ---
Het antwoord is positief, want er liggen twee kaarten rechtop en eentje ligt ondersteboven.
De eerste kaart die rechtop ligt is de Leeuw, ofwel Kracht. De wilskracht is er.
De middelste kaart die rechtop ligt is de Echte Spinner, ofwel Water - Bokalen 3. Deze staat voor vruchtbaarheid,succes en vervulling.
De laatste kaart ligt ondersteboven en is de Vos, ofwel de Magiër. Deze vertelt je dat je misschien moet onderzoeken hoe je met je creatieve en seksuele energiën omgaat. Maak je wel genoeg tijd voor jezelf? Vertel je misschien te veel over je plannen omdat je vergeten ben dat er in stilte grote kracht schuilt? Vos helpt je er aan te herinneren dat je anderen niet moet laten weten wat je op het oog op totdat je jouw plan heb volbracht.
Hopelijk kun je hier iets mee. :)
Akasha:
Nou zeg dat is toevallig! :o Ik lees net dat WhiteAngel ook de magiër heeft getrokken voor je.
WhiTeAnGeL:
haaha toeval bestaat niet :P
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie