Hey ten eerste weet nie of ik het nu in het goede forumonderdeel doe, anders moetje het maar verplaatsen';-)
Ik merk dat ik me vaak druk maak over allerlei dingen, waar andere van vinden dat dat niet nodig is.
Nu hebben ze op mn werk eigenlijk gezegd dat ik de eerste week van feb. 3 dagen naar Breda moet om te helpen (ik werk er zowiezo pas een half jaar, dus vind dat ik juist nog vanalles aan het leren ben) maar goed ik moet daar gaan helpen.
Als ik dan vraag waarvoor en wat ik moet doen krijg ik zo'n vaag antwoord ja gewoon VM (visual merchandising) en heeft ze het er al met mijn filiaalleider over gehad dat ik dat moet doen (mijn leidinggevende weet nog van niks, dus zal het hem vandaag zeggen).
Nu zit ik me daar gisteren en zelfs op dit vroege tijdstip al druk over te maken, en gaan er allerlei vragen door mijn hoofd: wat moet ik daar doen, is het zwaar werk, wie werken daar hoe zijn die mensen, werk ik daar 3 dagen alleen of met vm of met verkoop? Hoe moet het met vervoer enz. enz.
Ik weet ook niet zeker of ik dit wel wil, maar het lijkt al te zijn beslist voor mij :S
Hebben jullie dit ook heel erg dat je je zo druk maakt om iets? En wat doen jullie eraan? Om je zelf wat meer rust te geven en minder gespannen te zijn hierdoor..
Ik weet van mezelf als ik me zo druk maak dat ik dan vatbaarder ben voor mijn migraine, daardoor doe ik dit soort dingen liever niet (als naar dat filiaal gaan 3 dagen)
Ik ga het sowiezo bespreken met mijn leidinggevende vandaag, maar die vrouw die dat heeft beslist (hoofd VM van de regio) is er vandaag ook, dus hoop dat ik een kansje zie om hem even alleen te spreken.